اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالحسین(ع):

حضور حداکثری در انتخابات نشاندهنده اقتدار نظام است

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حضور حداکثری در انتخابات به معنای قدرت نرم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

حضور حداکثری در انتخابات نشاندهنده اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود قاسمی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: انتخابات در کشور ایران نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است و مردم با حضور خود در این عرصه پایبندی خود به نظام را نشان خواهند داد.

وی از انتخابات به عنوان آبروی نظام یاد کرد و افزود: آنچه امروز وظیفه مردم است حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح است.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) با بیان این که انتخابات در ایران شرایط خاصی دارد، تصریح کرد: به لحاظ فرهنگی و سیستم حاکم بر کشور، انتخابات دارای شرایط خاصی است و از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تنها راه حفظ ملت و کشور را حفظ قدرت موجود دانست و اظهار داشت: یکی از راه‌های این حفظ قدرت انتخابات است.

قاسمی از امنیت به عنوان فاکتور مهم رشد و توسعه کشور یاد کرد و گفت: این امنیت به تعبیر رهبر انقلاب در انتخابات تضمین می‌شود.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به وجود مشکلات مختلف از جمله اقتصادی در همه کشورها افزود: این درد و مشکل مختص به ایران نیست و همه کشورها از جمله کشورهای اروپایی به آن مبتلا هستند.

وی در تشریح اوضاع منطقه غرب آسیا و اهمیت این منطقه گفت: این منطقه مهد تمدن است و به دلیل وجود نعمت‌های خدادادی فراوان و شاخص‌های مهم به تعبیر غربی‌ها قلب کره زمین محسوب می‌شود.

قاسمی امنیت موجود در منطقه را در شرایط نامناسبی توصیف کرد و گفت: انفجارهای متعدد در عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان و سایر کشورها دلیل موجهی بر این ناامنی‌هاست.

وی با بیان اینکه سلاح‌های موجود در منطقه، آمریکایی و اروپایی است، اظهار داشت: انبارهای سلاح امروز در این کشورهای مسلمان که دچار ناامنی شده‌اند خالی می‌شود و متاسفانه مسلمانان به دست مسلمانان دیگر کشته می‌شوند.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه موقعیت غرب آسیا دارای چالش است، یادآور شد: در این منطقه بحران زده، ملت ایران به دنبال انجام عملیات بزرگ سیاسی با نام انتخابات است.

قاسمی خاطرنشان کرد: حضور تاثیرگذار مردم در انتخابات خوشحالی رهبر انقلاب، شهیدان و انرژی دادن به جنبش‌های بیداری اسلامی را باعث می‌شود.

وی حداقل سهم مشارکت و حضور ملت ایران در انتخابات را 65 درصد بیان کرد و اظهار داشت: این در حالی است که در کشوری مانند آمریکا با بیش از 200 سال کار سیاسی حداکثر حضور مردم 45 درصد است.

قاسمی در پایان گفت: حضور حداکثری در انتخابات به معنای قدرت نرم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی بصیرت ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب را یک نعمت الهی بیان کرد و افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش رو می‌تواند بسیاری از مسائل موجود در حوزه انرژی هسته‌ای و سیاست خارجی را به نفع ایران برگرداند.

انتهای پیام/89017/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول