اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تایباد:

شرکت در انتخابات مصونیت مملکت در برابر دشمنان قسم خورده نظام است

امام جمعه موقت تایباد گفت: شرکت در انتخابات در این برهه از زمان تحقق شعار حماسه سیاسی و سبب مصونیت مملکت در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی است.

شرکت در انتخابات مصونیت مملکت در برابر دشمنان قسم خورده نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام مرتضی محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تایباد تواضع و فروتنی را از صفات مومنان برشمرد و به مسئولان و کسانی که در نهادهای خدمت‌رسان به مردم کار می‌کنند توصیه کرد با مردم فروتن بوده و هر چه سریع‌تر به کار مردم رسیدگی نمایند که این تواضع و فروتنی رضوان الهی را در پی دارد.

امام جمعه موقت شهرستان تایباد با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست‌جمهوری رای هر نفر را تیری در قلب دشمنان ایران اسلامی خواند و به کسانی که ثبت‌نام کرده و کاندید انتخابات شده‌اند توصیه نمود اخلاق اسلامی را رعایت کرده و از تخریب رقبا و دادن قول‌هایی که توان اجرای آن را ندارند؛ بپرهیزند.

وی با تاکید بر این نکته که تمام سعی دشمنان قسم خورده ملت ایران در این است که حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد، گفت: دشمن با تحریم‌های مختلف سعی می‌کند مردم را از نظام دلسرد کند و شرکت در انتخابات در این برهه از زمان تحقق شعار حماسه سیاسی و سبب مصونیت مملکت در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه تایباد با اشاره به شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: سکاندار ریاست‌جمهوری اسلامی در مرحله اول باید رجل مذهبی بوده و دلشان برای دین بسوزد و تابع محض ولایت فقیه باشند؛ که هر جا جریان از خط سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری دور شد دشمن به ما ضربه زد و ما شکست خوردیم که عقب نشینی هسته‌ای در دوره اصلاحات از آن دست است.

وی افزود: کسانی که دشمن از آنان تمجید می‌نماید و کسانی که تخطی از رهبری نموده و مسیرهایی رفتند که جز انحراف چیزی نبود را انتخاب نکنیم که به درد کشور نمی‌خورند.

محدثی بر شناخت اصلح و شایسته سالاری و انتخاب کسانی که معتقد به نظام و ولایت فقیه و استفاده از تخصص افراد و اینکه تابع محض ولایت باشند تاکید کرد و افزود: در این روزهای مانده به انتخابات گوشمان به توصیه‌های مقام معظم رهبری باشد تا بتوانیم فرد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/70003/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول