اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاکی:

حضور در انتخابات 24 خرداد ماه لبیک به آرمان‌های امام و رهبر انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت کاکی گفت: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 24 خرداد ماه لبیک به آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا است.

حضور در انتخابات 24 خرداد ماه لبیک به آرمان‌های امام و رهبر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کاکی اظهار داشت: نامزدها و طرفداران آنها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا انتخابات در آرامش و با مشارکت بالای مردم برگزار شود.

امام جمعه موقت کاکی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران با دو عامل خواهند توانست به هدفی که در این برهه از زمان تعریف شده برسند که یکی حضور  پرشور در انتخابات حماسی است و دوم انتخاب فردی مومن، انقلابی با عزم و همت جهادی به ریاست جمهوری است.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با معیار و ملاک اصلی در انتخاب رئیس جمهور بیان داشتند که معیار اصلی در انتخاب رئیس ‌جمهور این است که کسانی باشند که همت‌شان برحفظ عزت و حرکت کشور در جهت انقلاب باشد.

امام جمعه موقت کاکی گفت: دشمن حضور ما در پای صندوق های اخذ رای را رصد می کند و یقین داریم مردم همانطور که در صحنه های مختلف حضورگسترده داشته‌اند باز هم دشمنان را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول