اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب در سوادکوه:

انتخابات پرشور منجر به افزایش اقتدار کشور می‌شود

امام جمعه زیراب گفت: انتخابات پرشور در ایران منجر به افزایش اقتدار و عزت بین المللی ایران می‌شود.

انتخابات پرشور منجر به افزایش اقتدار کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد زمان رضایی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان سوادکوه بیان داشت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران سابقه 34 ساله دارد.

امام جمعه زیراب با اشاره به لزوم حضور قرآن ناطق در برابر کتاب قرآن برای تفسیر و بیان ظرایف آن، گفت: تلاوت‌کننده، مفسر، حافظ و حامل قرآن دارای جایگاه رفیعی در نزد پروردگار هستند.

رضایی به لزوم احترام به حافظ قرآن اشاره و با بیان اینکه حافظ قرآن به عنوان پرچمدار اسلام مطرح است، یادآوری کرد: مسئولان و دست اندرکاران توجه بیشتری به قرآن انجام دهند و مانند هیئت مذهبی و برگزاری مراسم‌های مختلف برای فعالیت‌های قرآنی هم برنامه‌ریزی کنند.

خطیب جمعه زیراب با اشاره به این مطلب که محاصره اقتصادی آمریکا از اول خرداد سال 59 آغاز شده است، یادآور شد: تحریم‌ها و محاصره اقتصادی آمریکا علیه ایران سابقه 34 ساله دارد.

رضایی با تاکید بر اینکه آینده ایران اسلامی کاملا روشن است، گفت: رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در طول انقلاب ما را از شرایط مختلف عبور داده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پرشور در ایران منجر به افزایش اقتدار و عزت بین المللی ایران می‌شود.

فتنه گران سال 88 محاربه با خدا کرده‌اند

حجت الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به مضرات غیبت، گفت: فرد غیبت کننده، غذای سگ‌های جهنم می‌شود و این صفت از مظاهر فساد و اعلام جنگ علیه خدا است.

امام جمعه شیرگاه با بیان اینکه اسلام برای اصلاح جامعه با موعظه و ارشاد و گاهی با برخورد و مجازات، اقدام می‌کند، افزود: کسانی که بدون استفاده از مجاری قانونی اقدام خودسرانه‌ای مانند فتنه سال 88 را انجام می‌دهند، محاربه با خدا کرده‌اند.

مهدوی با اشاره به اینکه توجه به سخنانی که علیه نظام اسلامی بیان می‌شود، بندگی شیطان محسوب می‌شود، یادآور شد: دشمنان می‌خواهند مردم را برای به وجود آوردن انتخابات پرشور ناامید کنند.

کاندیداها و طرفداران آنان به قانون توجه کاملی داشته باشند

امام جمعه پل سفید با ادامه بررسی ویژگی‌های متقین به لزوم توجه همه‌جانبه به آموزه‌های دینی اشاره کرد و گفت: راه و روش زندگی سعادت بخش را می‌توانیم در دین و آیات قرانی مشاهده کنیم.

حجت الاسلام احمد قربانی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: انتخابات از موضوع‌های سرنوشت‌‌سازی است که برای دوستان و دشمنان بین المللی نظام اسلامی ما مهم و اثرگذار است.

وی خواستار توجه کاندیداها و طرفداران آن به قانون شد و خاطرنشان کرد: اجرای انتخابات پرشور و حماسی به مشارکت حداکثری و احترام به قانون بستگی دارد.

انتهای پیام/86015/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول