اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

اساس حضور مردم در انتخابات گزینش افراد اصلح باشد

امام جمعه بجنورد بر گزینش افراد اصلح از سوی مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد.

اساس حضور مردم در انتخابات گزینش افراد اصلح باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الا سلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلای امام خمینی(ره) گفت: انتخابات در نظام اسلامی انجام تکلیف الهی است، لذا باید برای انجام این تکلیف به دنبال انتخاب اصلح باشیم.

وی از انتخابات به عنوان ادای تکلیف، حفظ ارزش‌ها و گفتمان اسلام یاد کرد و افزود: انتخاب فرد اصلح مهم‌ترین حماسه سیاسی در انتخابات پیش‌رو است.

خطیب جمعه بجنورد بر بصیرت افزایی مردم در انتخابات 24 خرداد هم تاکید کرد وبیان داشت: لازم است تا منویات رهبر انقلاب اسلامی در این راستا مورد توجه رای دهندگان قرار بگیرد.

وی تأثیر آرا را در انتخاب فرد اصلح و به دست گرفتن مسئولیت سنگین ریاست جمهوری طی یک دوره چهار ساله را مهم خواند و تصریح کرد: مردم در این زمینه هوشیار بوده  و خواست دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

امام جمعه بجنورد یاد آور شد: بی تردید مهم‌ترین وظیفه مردم در انتخابات علاوه بر حضوری دشمن شکن، انتخاب فرد اصلح و شایسته بر اساس معیارها و شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری است.

وی گفت: شناسایی و انتخاب فرد اصلح از سوی مردم به عنوان رئیس جمهور، بخش زیادی از مسیر توسعه و آبادانی کشور و استان را هموار می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بار دیگر تاکید کرد: باید مردم در انتخاب افراد، نهایت دقت را داشته باشند.

انتهای پیام/63002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول