اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

قانون تعیین‌کننده انتخابات در کشور است/ اقدامات استکبار در هیچ قانونی معنا ندارد

امام جمعه زنجان گفت: تنها قانون تعیین‌کننده انتخابات در کشور است.

قانون تعیین‌کننده انتخابات در کشور است/ اقدامات استکبار در هیچ قانونی معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت‌الله عزالدین حسینی اظهار کرد: مردم استان زنجان از همه اقشار در این مراسم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان حس قدرشناسی خود را نسبت به علما همواره اعلام می‌کنند، افزود: مومنین، مدیران، علما، اصناف و مردم مومن زنجان در این مراسم حضور گسترده‌ای داشتند.

*احترام به قانون در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر تصریح کرد: همه افراد جامعه به ویژه دست‌اندرکاران، شخصیت‌ها، احزاب، کاندیداها و طرفداران کاندیداها باید به قانون احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه تنها قانون تعیین‌کننده انتخابات در کشور است، تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری نیز توجه به قانون در همه بخش‌های انتخابات است.

خاتمی با اشاره به سالروز بزرگداشت صدرالمتاهلین وی را فیلسوفی بی‌نظیر و عارفی بزرگ عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سایه مقاومت، ایستادگی به اصول انقلاب و پایه‌های اصلی انقلاب به عنوان دیدگاه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دستاوردهای مطلوبی را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار موجب شده تا نظام اسلامی با وجود همه توطئه‌ها در مسیر خود گام بردارد.

*مقاومت ملت ایران مانع دشمن در رسیدن به هدفش 

امام جمعه زنجان با اشاره به گرانی‌های موجود در جامعه تصریح کرد: گرانی‌ها، مشکلات و توطئه‌های دشمنان وجود دارد، اما ملت ایران با مقاومت نمی‌گذارد دشمنان به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه رشد 11 برابری علمی ایران نشان از توانمندی کشور در عرصه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: ایران در سایه تهدیدات و توطئه‌های دشمنان به چنین پیشرفت‌های عظیمی دست یافته است.

خاتمی با اشاره به اینکه باید توطئه‌های دشمنان را تبدیل به فرصت کرد، افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب و دقت بیشتر زمینه رشد و تعالی انقلاب اسلامی را بیش از گذشته فراهم کرد.

وی با اشاره به اهداف آمریکا و استکبار برای توطئه علیه ایران تصریح کرد: قطع واردات دارو به عنوان یک نیاز اصلی همه افراد بشریت نشان‌دهنده عمق عداوت و دشمنی آمریکا با نظام اسلامی است.

*جنایت‌های آمریکا علیه نظام اسلامی همواره ادامه دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه چنین اقداماتی از سوی استکبار در هیچ قانونی معنا ندارد، افزود: جنایت‌های آمریکا علیه نظام اسلامی همواره ادامه دارد.

وی مقابله با نظریه سیاسی اسلام را از اهداف آمریکا برای محاصره اقتصادی ایران عنوان کرد و گفت: نشان دادن عدم کارآیی اسلام در مدیریت جامعه از دیگر اهداف آمریکا محسوب می‌شود.

خاتمی نابودی نظام اسلامی و خسته کردن مردم از طریق فشارهای اقتصادی را از دیگر اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: ترس از الگو شدن ایران برای جهان از دیگر اهداف آمریکا در این زمینه است.

وی با بیان اینکه مقابله با نهضت بیداری اسلامی از دیگر اهداف محاصره اقتصادی آمریکا است، خاطرنشان کرد: 30 سال مبارزه بی‌امان علیه نظام اسلامی هنوز محقق نشده است.

انتهای پیام/73003/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول