اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

سوخت 6 هزار دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی خدابنده تامین شود

معاون فرماندار خدابنده گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب باید سوخت مورد نیاز 6هزار و 300 دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی توسط متولیان این بخش تامین شود.

سوخت 6 هزار دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی خدابنده تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی صبح امروز در جلسه کمیته سوخت شهرستان خدابنده که به منظور تامین و توزیع به موقع سوخت مورد نیاز کشاورزان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه تلاش‌ها باید در راستای خدمت‌رسانی و رفع نیازهای مردم باشد و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین به نظارت بر واحدهای آجرپزی شهرستان و استقرار 22 واحد کارگاه تولید آجرپزی که سوخت مورد نیازشان از سوی دولت تامین می‌شود، اشاره کرد.

این مسئول افزود: نظارت و کنترل بر میزان تولید و فروش محصولات امری ضروری بوده و متخلفان باید شناسایی شوند و با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.

در ادامه این جلسه حاضران نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و با ارائه راهکارهای اساسی تصمیمات لازم برای ثبت به موقع ماشین‌آلات کشاورزی در سامانه سوخت بخش کشاورزی با همکاری فروشنده‌‌ها و عاملان توزیع سوخت در روستاها را خواستار شدند.

از مصوبات دیگر این جلسه مجهز کردن کارگاه‌‌های تولیدی و آجرپزی شهرستان به دستگاه باسکول بارگیری برای صدور بارنامه و نصب دوربین‌های مدار بسته و تعیین تکلیف واحدهای تولیدی آجر فاقد پروانه بود.

سازماندهی نفتکش‌های کوچک شهرستان توسط شرکت نفت برای کنترل حمل سوخت تا پایان فروردین‌ماه، نظارت و بازرسی کمیته منتخب، بازرسی بر واحدهای آجرپزی بر میزان تولیدات و فروش محصولات است که از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/2308/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول