اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دریابانی استان بوشهر مطرح کرد

عدالت در برخورد با متجاوزان مرزی/ لوله‌کشی سوخت قاچاق در بوشهر نداریم

فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه با متجاوزان مرزی با عدالت برخورد می‌کنیم، گفت: در بوشهر لوله‌کشی سوخت قاچاق نداریم.

عدالت در برخورد با متجاوزان مرزی/ لوله‌کشی سوخت قاچاق در بوشهر نداریم

قلندر لشکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های ما آزادی اتباع خارجی است که در دریا دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌هایی بین ایران با برخی کشورهای همسایه منعقد شده و یکی از موضوعات مهم در این تفاهم‌نامه‌ها برخورد با اتباع بیگانه است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه برخی کشورها در این زمینه تبلیغات مسمومی را علیه نظام می‌کنند و درصدد این هستند تا چهره‌ای خشن را از ایران منعکس کنند، ادامه داد: در ایران اسلامی پس از تشکیل پرونده برای متجاوزان مرزی، با عدالت کامل با آنان برخورد می‌شود.

وی افزود: به دنبال این هستیم که قانون در مورد متجاوزان مرزی با جدیت دنبال شود؛ هر چند با قطر در این زمینه ارتباطات بهتری داریم.

لشکری با بیان اینکه 140 خور غیرمجاز، 70 اسکله و 11 دروازه اصلی داریم که چهار مرز رسمی است و بقیه دروازه‌های محلی است، خاطرنشان کرد: در ارتباط با سوخت قاچاق لوله‌کشی شده که در برخی استان‌ها مشاهده شد در استان بوشهر این مورد وجود ندارد.

قاچاق موادمخدر به سمت دریا کشیده شده است

فرمانده دریابانی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشفیات مواد مخدر از راه دریا نشان‌دهنده این است که قاچاق موادمخدر به سمت دریا کشیده شده است.

وی اذعان داشت: در سال گذشته یک محموله بزرگ مواد مخدر به میزان یک تن و 78 کیلوگرم کشف شد.

لشکری با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت از اولویت‌های ما در سال آینده است، عنوان کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه آماده هستیم تا بستر لازم برای تجارت سالم در آب‌های استان بوشهر را فراهم کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: در این زمینه به دنبال سیاست‌هایی هستیم که بهبود معیشت مردم را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول