اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گیلان:

تغییر کاربری اراضی کشاورزی خلاف قانون است

رئیس کل دادگستری گیلان خواستار برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان شد و گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی خلاف قانون است.

تغییر کاربری اراضی کشاورزی خلاف قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدجواد حشمتی امروز در نخستین جلسه شورای اداری گیلان با تبریک سال نو اظهار کرد: بیشتر مدیران استان افرادی فعال و تلاش‌گر هستند و با توجه به امکانات از تمام توان خود استفاده می‌کنند.

وی در کنار همدیگر بودن مدیران را موجب برطرف شدن موانع عنوان کرد و افزود: نمایندگان مردم در مجلس می‌توانند در جذب امکانات به مدیران کمک کنند.

حشمتی خواستار باز تعریف روابط کاری مدیران استان با نمایندگان مردم در مجلس شد و تصریح کرد: امسال مقام معظم رهبری شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مطرح کردند و همه باید این امر را مد نظر داشته باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه حماسه سیاسی را مردم خلق می‌کنند، یادآور شد: مدیران باید تلاش کنند تا حماسه اقتصادی محقق شود.

وی با انتقاد از خرید اراضی کشاورزی حتی در روستاهای دور افتاده گیلان توسط بعضی از افراد، اظهار کرد: موضوع مذکور موجب ایجاد نگرانی‌هایی شده است و باید تدبیری درباره آن اندیشیده شود.

حشمتی خواستار برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان شد و گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی خلاف قانون است.

رئیس کل دادگستری گیلان بر کاهش ساخت ‌و سازها در اراضی کشاورزی تاکید کرد و افزود: تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی در قالب واگذاری طرح‌های مختلف وجود دارد.

وی برداشت غیر مجاز شن و ماسه را از دیگر مواردی عنوان کرد که در اکوسیستم طبیعت انجام می‌شود و بیان کرد: اجرای قانون در تمام عرصه‌ها باید مورد توجه باشد.

*انتخابات بزرگ‌ترین حماسه سیاسی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور انتخابات را بزرگ‌ترین حماسه سیاسی عنوان کرد و افزود: پشتیبانی از عوامل برگزارکننده انتخابات از وظایف معاونت مذکور است.

صفرعلی کریمی پاشاکی پذیرش پست معاونت استاندار برای خود را بسیار سخت خواند و بیان کرد: برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای و انتخاب نیروهای لازم در برگزاری انتخابات از وظایف معاون منابع انسانی استاندار است.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول