اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه معرفی شد

علیرضا مرادیان به عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی سوادکوه انتخاب و از تلاش‌های اصغر خدادادی تقدیر شد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه عصر امروز با تقدیر از فعالیت‌های مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه، گفت: چارچوب فعالیت‌های ما در قانون پنج ساله تدوین شده است.

علیرضا مرادیان با اشاره به قابلیت‌های جهاد کشاورزی برای توسعه شهرستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: 14 درصد تولید ناخالص داخلی و 23 درصد اشتغال کشور در جهاد کشاورزی وجود دارد.

وی با تأکید بر لزوم تقویت صنایع تبدیلی، تصریح کرد: تقویت صنایع تبدیلی و حمایت از بخش غیردولتی در اولویت فعالیت‌های من قرار دارد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه فرسودگی ماشین‌آلات موجبات افت محصولات را فراهم می‌آورد، عنوان کرد: از هرزرفت منابع آبی باید جلوگیری کرد تا بتوان بر فعالیت‌ها، مدیریت بهینه‌ای اعمال کرد.

مرادیان با بیان اینکه ساخت‌و‌سازهای غیرقانونی عموماً توسط غیربومیان انجام می‌شود، یادآور شد: از ساخت‌وساز غیرقانونی در اراضی کشاورزی جلوگیری خواهیم کرد.

به گزارش فارس؛ سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه، فعالیت خود را از جهاد سازندگی آغاز کرد و مسئولیت پروژه‌های عمرانی و مصوبات سفر مقام معظم رهبری و مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن جهاد شهرستان ساری نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

مرادیان مسئولیت بنیاد مسکن بابل و آمل را برعهده داشته است و پنج سال رئیس بنیاد مسکن قائمشهر و سوادکوه بوده است.

وی، معاون اداری مالی و سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ساری را نیز برعهده داشته است که پس از بازنشستگی اصغر خدادادی به سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه انتخاب شد.

انتهای ‌پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول