اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی اعلام کرد

خلق حماسه اقتصادی با توسعه بخش کشاورزی

فرماندار خوی گفت: خلق حماسه اقتصادی از طریق توسعه بخش کشاورزی امکان‌پذیر خواهد بود.

خلق حماسه اقتصادی با توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان خوی که در سالن شماره سه فرمانداری خوی برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های توسعه کشاورزی در راستای توسعه بخش کشاورزی اجرایی می‌شوند و برای این منظور نیز سال گذشته اعتبارات خوبی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی سبب رونق هر چه بیشتر بخش کشاورزی می‌شود، تصریح کرد: رونق اقتصادی نیز در گرو توجه به بخش کشاورزی است.

عماری با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: برای اینکه بتوانیم در این زمینه به موفقیت برسیم، لازم است تا در عرصه‌های مختلف گام‌های استوارتری برداریم.

وی با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار در این زمینه گفت: در حال حاضر 150 هکتار از اراضی ملی در خوی وجود دارد که آب مورد نیاز برای کشت آن‌ها فراهم است و در این راستا نیازمند جذب سرمایه‌گذار هستیم.

عماری با اشاره به ظرفیت موجود در این شهرستان اعلام کرد: شهرستان خوی در حوزه کشاورزی دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که برای استفاده از این ظرفیت‌ها، در کنار بخش دولتی، باید از بخش خصوصی بهره گیریم.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های موجود در ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان گفت: در حال حاضر طرح‌هایی به ارزش 120 میلیارد ریال به تصویب رسیده و در بانک‌های عامل منتظر دریافت تسهیلات هستند.

انتهای پیام/61001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول