اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:

قاچاقچیان سوخت بیش از 44 میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: در سال 91 قاچاقچیان سوخت بیش از 44 میلیارد ریال جریمه شدند و بیش از یک میلیون و 370 هزار لیتر سوخت به شبکه توزیع برگردانده شد.

قاچاقچیان سوخت بیش از 44 میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی در حاشیه بازدید از روند اجرای گشت‌های نوروزی تعزیرات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حالی که میزان جرائم در سال 90، 247 میلیون ریال بوده است، تعداد پارچه‌نویسی و پلمب واحدهای صنفی متخلف در سال 90 نیز 14 مورد بوده که در سال 91 به 133 مورد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین در سال 91 حدود چهار هزار بازرسی مشترک انجام گرفت که در مقایسه با سال 90 که حدود یک‌هزار و 600 مورد بود، رشد 140 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعب رسیدگی به پرونده‌های قاچاق، بیش از 100 مورد از پرونده‌های واصله قاچاق را مورد رسیدگی قرار دادند.

وی از همراهی و همکاری مردم در برقراری آرامش و ایجاد فضای تعادل نسبی در بازار تشکر کرد و از همه شهروندان خواست نسبت به تخلفات و احجاف‌هایی که توسط عده‌ای سودجو انجام می‌شود، مطالبه‌گر بوده و گزارش‌های خود را به سامانه 124 صنعت و معدن گزارش کنند تا در اسرع وقت به پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات رسیدگی شود.

اقدامات نوروزی اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر

احمدی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ایام نوروز علاوه بر وظیفه ذاتی خود که رسیدگی به پرونده‌های واصله است به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، مراکز بهداشت، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و همچنین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به صورت مستمر در حال بازرسی و نظارت بر بازار است.

وی افزود: طرح نظارت ویژه ایام نوروز بر اصناف از قبیل بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های عرضه میوه و تره‌بار، مرغ، گوشت و برنج و ... در حال انجام بوده و در ایام بازگشایی نمایشگاه بهاره بازرسان و رؤسای شعب تعزیرات حکومتی در محل برپایی نمایشگاه حضور داشته که تعدادی پرونده تخلف نیز تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع در خصوص صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی تعدادی بیلبورد در محل‌های پررفت و آمد نصب شده که در همین راستا اداره کل تعزیرات با حضور رؤسای شعب خود آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم و تخلفات گزارش شده هستند.

احمدی افزود: بازرسی ویژه از تمام مراکز اقامتی و تفریحی از قبیل هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، کمپینگ‌ها، رستوران‌ها و دیگر مراکز مشابه از مدت‌ها پیش آغاز شده که در همین راستا بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت، فرآورده‌های نفتی و همچنین نظارت بر نانوایی‌ها و بررسی کمیت و کیفیت نان در ایام نوروز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/66006/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول