اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

مجمع خیران ورزشی زنجان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به تدوین اساسنامه برای تشکیل مجمع خیران ورزشی در استان زنجان، از تشکیل این مجمع خبر داد.

مجمع خیران ورزشی زنجان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در جلسه مجمع خیران ورزشی استان زنجان با اشاره به هماهنگی انجام شده از ابتدای سال برای برگزاری نشست‌هایی با بخش خصوصی در مورد حمایت از ورزش اظهار داشت: در نشست‌هایی که برگزار شد راه‌حل‌های مختلفی در مورد نحوه حمایت از ورزش توسط بخش خصوصی ارائه شد.

*ورود کمیته سرب و روی برای حمایت از ورزش

وی با بیان اینکه نخستین جلسات حمایت بخش خصوصی از ورزش با کمیته سرب روی برگزار شده است، اضافه کرد: در این جلسه توافق شده که مجمع خیران ورزشی تشکیل شود.

*تدوین اساسنامه مجمع خیران ورزشی

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به تصویب اساسنامه مجمع خیران ورزشی در استان زنجان تصریح کرد: این مجمع به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه موجود کمک‌های بخش خصوصی در شماره حساب خاصی واریز و در امور ورزش استان زنجان هزینه می‌شود.

عباسی با اشاره به پیشنهادهای انجام شده در مورد نحوه دریافت کمک از واحدهای سرب و روی فعال استان ادامه داد: در حال حاضر با روش دریافت 150 هزار تومان به ازای هر کارگر مورد تایید تامین اجتماعی موافقت شده است که راه‌حل نهایی نیست و در ادامه کار می‌توان روش‌های دیگر را بررسی و بهترین روش را انتخاب کرد.

*اعلام آمادگی اغلب واحدهای سرب و روی برای حمایت از ورزش

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به نشست‌های برگزار شده با مدیران واحدی سرب و روی استان اضافه کرد: اغلب این واحدها آمادگی خود را برای این کار اعلام کردند.

*اجباری نبودن کمک به ورزش

وی با بیان اینکه کمک به ورزش استان توسط واحدهای تولیدی اجباری نیست، اضافه کرد: باید متوجه بود که این یک وظیفه عمومی و اجتماعی محسوب می‌شود.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت کالسیمین اقدام انجام شده برای ورود بخش خصوصی برای حمایت از ورزش را ارزشمند اعلام کرد و افزود: مشکلات اعلام شده در مورد شرکت‌های بورسی هم قابل حل شدن است.

حمید ارجمند با اشاره به راه‌حل در نظر گرفته شده برای دریافت کمک به ازای کارگر فعال در شرکت گفت: این روش درستی نیست.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول