اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

توقیف 283 خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از توقیف 283 خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال در استان زنجان خبر داد.

توقیف 283 خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال در استان زنجان

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حوزه درون شهر خوشبختانه میزان تلفات ناشی از تصادفات در استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برآورد صورت گرفته میزان تلفات ناشی از تصادفات 19 درصد در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است، افزود: مجموع تصادفاتی که در این مدت رخ داده است، دو هزار و 397 مورد است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه بیشترین علل وقوع تصادفات در استان مربوط به تصادفات درون‌شهری است، اضافه کرد: عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و تغییر مسیر ناگهانی نیز از دیگر علل تصادفات در استان بوده است.

*توقیف 283 خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال در استان زنجان

وی در ادامه با اشاره به توقیف 283 خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال در استان زنجان گفت: خوشبختانه به علت رعایت قانون از سوی شهروندان میزان توقیفی‌های استان در بخش خودرو و موتورسیکلت نیز کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

شمس‌آذر تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته توقیف خودرو 35 درصد و توقیف موتور سیکلت نیز 32 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه علت 33 درصد از وقوع تصادفات در استان عدم توجه به جلو رانندگان است، اضافه کرد: در این مدت 103 گواهینامه به علت داشتن نمرات منفی بالا ضبط شده است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول