اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان مطرح کرد

رشد و بالندگی استانداری زنجان عاملی برای رشد استان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: رشد و بالندگی استانداری زنجان عامل مهمی برای رشد و توسعه استان است.

رشد و بالندگی استانداری زنجان عاملی برای رشد استان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علی‌پور ظهر امروز در جلسه مدل استانداری معیار اظهار داشت: شورای استانداری معیار به عنوان پایلوت و آغاز کار در پنج استان کشور که به بلوغ سازمانی رسیده‌اند و توانایی انجام این مأموریت را دارند، اجرا می‎شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان نیز به عنوان یکی از استان‌های پایلوت اجرای مدل استانداری معیار در کشور انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استانداری‎ها وضعیت ویژه‌ای دارند؛ رشد و بالندگی استانداری در رشد و توسعه استان و دستگاه‌های مختلف اجرایی مؤثر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه به منظور اجرای مدل تعالی استانداری معیار در استان زنجان، پنج کمیته تشکیل شده است، تصریح کرد: 18 جلسه توجیهی و آموزشی در استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 40 نفر از مدیران استانداری زنجان در اجرای مدل تعالی استانداری معیار نقش داشته‌اند، اضافه کرد: پس از دو ماه فرایندهای موردنظر براساس برنامه‌ها پیش‌بینی و اجرا شده است.

*شناسایی نقاط ضعف و قوت بر اساس مدل استانداری معیار

علی‌پور از شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود براساس مدل استانداری معیار خبر داد و یادآور شد: در مجموع 12 معیار و 29 زیرمعیار در این مدل شناسایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه موفقیت‌های حاصل شده در زمینه ماجرای مدل تعالی استانداری معیار، نتیجه تلاش همکاران در بخش‎های مختلف است، ادامه داد: در حال حاضر اقدامات انجام شده رضایت‌بخش ارزیابی شده است.

*تعمیم مدل استانداری معیار در سطح استان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان در پایان با بیان اینکه در ادامه اجرای مدل تعالی استانداری معیار براساس سیاست‌های تعیین شده پیش می‌رویم، متذکر شد: این مدل در سطح استان تعمیم داده می‌شود.

انتهای پیام/73006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول