اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

توزیع 2150 تن برنج هندی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در مجموع 2 هزار و 150 تن برنج هندی در استان زنجان توزیع شده است.

توزیع 2150 تن برنج هندی در استان زنجان

عزت‏الله جعفری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: میزان ذخایر برنج هندی در استان زنجان 250 تن برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 10 تا 20 تن گوشت مرغ منجمد در استان زنجان توزیع شده است، خاطر نشان کرد: یک هزار تن مرغ منجمد در استان ذخیره‏سازی شده است.

ذخیره 400 تن گوشت قرمز منجمد در زنجان

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 179 تن گوشت قرمز منجمد در استان زنجان توزیع شده است، تصریح کرد: میزان ذخایر این نوع کالا در استان 400 تن اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای واردات پسته به استان زنجان انجام شده است، اضافه کرد: برنج آرژانتینی و تایلندی نیز به استان وارد می‏شود.

ذخیره 1500 تن پرتقال و 500 تن سیب برای شب عید

جعفری با بیان اینکه یک هزار و 500 تن پرتقال برای شب عید ذخیره سازی شده است، یادآور شد: 500 تن سیب نیز برای این ایام ذخیره شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 12 هزار تن سویا در استان زنجان توزیع شده است، ادامه داد: میزان موجودی این محصول تا پایان سال یک هزار و 720 تن برآورد شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه همه اقلام عرضه شده در نمایشگاه‏های بهاره استان زنجان با تخفیف عرضه می‏شود، افزود: اقلام 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه بهاره استان عرضه می‏شود.

وی اذعان داشت: صدا و سیمای استان زنجان در زمینه برگزاری نمایشگاه بهاره اطلاع رسانی می‏کند.

برگزاری 7 نمایشگاه بهاره در استان زنجان

جعفری با اشاره به اینکه هفت نمایشگاه بهاره در شش شهرستان استان زنجان برگزار می‏شود، ادامه داد: این نمایشگاه در شهرستان‏های ابهر، زنجان، خرم‏دره، طارم، ماهنشان و خدابنده برگزار می‏شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان خدابنده دو نمایشگاه بهاره برگزار می‏شود.

انتهای پیام/73006/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول