اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

اجرای‌ 2 هزار پروژه کوچک و بزرگ در روستاهای استان‌ زنجان‌

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: بیش از 2 هزار پروژه کوچک و بزرگ در مناطق روستایی استان زنجان اجرا شده و برخی نیز در دست اجراست.

اجرای‌ 2 هزار پروژه کوچک و بزرگ در روستاهای استان‌ زنجان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه مدل استانداری معیار اظهار داشت: این طرح از نگاه تیزبین و زیرکانه مشاور وزیر کشور بود که در وزارت کشور مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه استانداری‌ها عمر طولانی دارند و اهداف آنها اهداف جدیدی نیست، خاطرنشان کرد: طی هشت سال گذشته در ساختار و سازمان استانداری‌ها تغییر و تحولی صورت نگرفته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز نگاه جدیدی بر استانداری‎های کشور حاکم شده است، تصریح کرد: الگوی استانداری معیار مورد توجه مدیران ارشد کشوری و استانداران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مطرح شدن مدل استانداری معیاری نگاه و فکر نو با دید عمیق و کارشناسی شده بود، اضافه کرد: این طرح چارچوب و اهدافی را برای فضای جاری کشور تعیین کرده است.

*مدل استانداری معیار هدفمند و کاربردی است

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه مدل استانداری معیار طرحی هدفمند و کاربردی محسوب می‎شود، ادامه داد: در سال‎های گذشته چنین دیدگاه مهمی در زمینه این تشکیلات مهم نبوده است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار زیادی در استان زنجان صورت گرفته، یادآور شد: از جمله این اقدامات تشکیل ستادهای مختلفی چون دولت الکترونیک، ستاد عمران روستایی و شهری و جلساتی با شهرداران است.

*تشکیل ستاد دولت الکترونیک ابلاغ نشده است

استاندار زنجان با بیان اینکه تشکیل ستاد دولت الکترونیک به استان زنجان ابلاغ نشده است، اذعان داشت: این ستاد به عنوان یک اقدام نو و مهم در استان زنجان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه انجام کارهای کارشناسی با شهرداری‏ها، تامین اعتبارات و ارائه پروژه برای اجرا از دیگر اقداماتی است که در استان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها برکات بسیار زیادی برای استان داشته است.

*عملکرد خوب زنجان در زمینه مهاجرت معکوس

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در زمینه مهاجرت معکوس در استان زنجان با وجود اینکه در کشور مورد غفلت واقع شده اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، تصریح کرد: بیش از 2 هزار پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد تومان در مناطق روستایی استان زنجان در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان ابزار استانداری برای رسیدن به اهداف هستند، ادامه داد: مدیریت‌ها، نظارت و کارهای کارشناسی استانداری برای دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: الگوی استانداری معیار باید الگوی جامعی باشد تا از همه ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف استفاده کند.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول