اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

اجرای 60 پروژه سفر هئیت دولت به استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: 60 پروژه مصوبه سفر هئیت دولت به استان زنجان اجرا شده است.

اجرای 60 پروژه سفر هئیت دولت به استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه سه‌شنبه در آخرین جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان، اظهار داشت: از 74 مصوبه سفر هیئت دولت به استان زنجان، 60 پروژه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبارات معادل 85 میلیارد تومان برای 14 پروژه بزرگ در نظر گرفته شده است، ادامه داد: 50 میلیارد تومان تعهد وزارت ورزش و جوانان و 35 میلیارد تومان در تعهد استان است.

*کمبود اعتبارات از مشکلات اجرای طرح‌های زنجان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برای احداث استخر قهرمانی زنجان 13 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات از مشکلات اجرای طرح‌های استان محسوب می‌شود.

وی از احداث چهار استخر در شهرستان‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: استخر شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است.

*اعتبار 13 میلیاردی استادیوم 15 هزار نفری زنجان

رحمانی با اشاره به احداث استادیوم 15 هزار نفری زنجان یادآور شد: برای احداث این پروژه 13 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از پیشرفت 74 درصدی پروژه استادیوم 15 هزار نفری زنجان خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برای نخستین‌بار در منطقه شمال‌غرب از سیستم گرمایشی از کف در این استادیوم استفاده می‌شود، افزود: اجرای این سیستم 900 میلیون تومان اعتبار به پروژه تحمیل کرده است.

*پیشرفت 60 درصدی مرکز توانبخشی زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از پیشرفت مطلوب مرکز توانبخشی زنجان خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

امیرعلی نیک‌بخش با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 2 میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این پروژه سال آینده صورت می‌گیرد.

فرماندار ایجرود نیز در این جلسه از اجرای سه پروژه مهر ماندگار در این شهرستان خبر داد و گفت: تسهیلات 30 میلیارد تومانی برای ادامه فعالیت پروژه سیمان خمسه اخذ شده است.

 

باقر اکبرپور با اشاره به اجرای پروژه زهکشی پایاب سد گلابر در این شهرستان خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌های مالی این پروژه از زمان تعیین شده عقب است.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول