اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان‌:

‌‌طرح آرامش بهاری در 37 امامزاده استان زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه ‌زنجان از برگزاری طرح آرامش بهاری در 37 امامزاده این استان ‌خبر داد.

‌‌طرح آرامش بهاری در 37 امامزاده استان زنجان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امسال نیز همچون سنوات گذشته طرح آرامش بهاری را در امامزاده‌های استان زنجان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت فرا رسیدن سال نو در استان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: اجرای طرح مذکور از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمت به گردشگران مذهبی از جمله اهداف اداره کل اوقاف در راستای اجرای طرح آرامش بهاری است، افزود: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز از دیگر اهدافی است که اداره کل اوقاف در اجرای این طرح دنبال می‌کند.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان مبنی بر استفاده از ظرفیت موقوفات تصریح کرد: طرح آرامش بهاری نیز در راستای تحقق سخنان نماینده ولی‌فقیه استان و همچنین جذب جوانان به این مکان‌ها اجرایی می‌شود.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال مطلوب جوانان و نوجوانان از طرح‌های اجرایی اوقاف در جوار بقاع خبر داد و گفت: سال گذشته 700 هزار گردشگر مذهبی در جوار بقاع و امامزاده‌های استان حضور پیدا کردند.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مذهبی استان افزود: وجود امامزادگان و بقاع مختلف ظرفیت مطلوبی برای استان است و باید با اجرای برنامه‌های مختلف از آنها استفاده لازم به عمل آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت مناسبی برای شناسایی استان است، گفت: طرح آرامش بهاری می‌تواند تا حد مطلوبی در معرفی ظرفیت‌های مذهبی استان کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در جوار 37 امامزاده استان گفت: برای لحظه تحویل سال و قبل از سال تحویل برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، که از جمله آن قرائت دعای زیارت آل‌یاسین، پخش پیام مقام معظم رهبری، برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و .... است.

 باقری در ادامه از برگزاری «همایش اقتدار ملی در پرتو ولایت» خبر داد و گفت: این همایش با حضور نخبگان استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش در همه استان‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: مفهوم‌شناسی اقتدار ملی در پرتو ولایت، جایگاه و نقش ولایت و مردم در تقویت اقتدار ملی و عناصر تقویت‌کننده و تضعیف‌کننده اقتدار ملی از موضوعات این همایش است.

دبیر برگزاری همایش اقتدار ملی در پرتو ولایت افزود: این همایش همزمان با 18 اسفند ماه در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/730005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول