اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر لزوم حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در زنجان تاکید کرد.

لزوم حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در آخرین جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان بر لزوم حمایت و بهره‌مندی بیشتر از سرمایه‌های انسانی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انسانی سرمایه هر نظام و کشور هستند، اضافه کرد: باید با انجام فعالیت‌های بنیادی در زمینه بهره‌مندی بیشتر از این سرمایه‌ها اقدام شود.

استاندار زنجان در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت از الگوها و سرمایه‌های انسانی گفت: در صورتی که از سرمایه‌های موجود استفاده لازم به عمل نیاید و حمایت مورد نیاز از آن‌ها صورت نگیرد، ناامید شده و حتی سایر افراد نیز تجربه مطلوبی از انجام چنین کارهای علمی نخواهند داشت.

وی همچنین با تاکید بر لزوم حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در استان افزود: طرح‌های دانش‌بنیان باید مورد بررسی قرار گرفته و استفاده لازم از آن‌ها به عمل آید، چراکه در برخی از موارد این طرح‌ها از نظر تجارتی نیز مقرون به صرفه هستند.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همکاری مطلوب بانک‌ها در تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه اشتغالزایی افزود: خوشبختانه امسال نیز بانک‌ها با شرایطی که به وجود آمده بود، همکاری مطلوبی داشته و عنایات خوبی در پرداخت تسهیلات داشتند.

وی با بیان اینکه امسال در این زمینه توفیقات بسیاری حاصل شد، گفت: امید است در زمینه ارزیابی بهبود کسب و کار جایگاه مطلوبی داشته باشیم.

استاندار زنجان در ادامه با ابزار امیدواری در زمینه توفیقات حاصل شده در استان افزود: سال گذشته در زمینه بهبود کسب و کار استان زنجان جزو رتبه‌های برتر بود.

استاندار زنجان در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد گفت: امکان دارد پرداختی این تسهیلات به سال آینده موکول شود، ولی در بحث محاسبه جزو پرداختی‌های سال 91 محسوب می‌شود.

در ادامه این جلسه معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز به ارائه گزارشی از طرح‌های اجرا شده توسط این سازمان و اشتغالزایی صورت گرفته پرداخت.

همچنین بهزاد نیکخواه مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان نیز به ارائه گزارشی از تحقیق انجام شده و سفر صورت گرفته به ژاپن و وضعیت اقتصادی موجود در این کشور پرداخت.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول