اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان خبر داد

شناسایی 135 نقطه قابل بهبود در استانداری زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته 135 نقطه قابل بهبود در استانداری استان زنجان شناسایی شده است.

شناسایی 135 نقطه قابل بهبود در استانداری زنجان

بهرام جلیل‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شناسایی 221 نقطه قوت در استانداری زنجان یکی از دیگر اقدامات استان در زمینه پیاده‌سازی الگوی استانداری معیار است.

وی با اشاره به اینکه در بعد توانمندسازی الگوی استانداری معیار پنج معیار اصلی و 15 زیر معیار تعریف شده است، خاطرنشان کرد: در بخش نتایج نیز هفت محور با 14 زیر معیار تعریف شده است.

*شناسایی 163 مورد قابل بهبود در استانداری زنجان

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 163 زمینه قابل بهبود در استانداری شناسایی شده است، یادآور شد: مقرر شد بر اساس مدل‌های علمی و منطقی نقاط مهم و با اهمیت شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه 31 مورد اصلی به عنوان نقاط بهبود مهم و ضروری در استانداری زنجان مورد نظر است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی نیروی انسانی در استانداری، انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای، نیازسنجی دوره‌های آموزشی، اثربخشی دوره‌های آموزشی، مدیریت دانش، مدیریت عرضه و تقاضای منابع آب، شناسایی و اندازه‌گیری رضایت ذی‌نفعان و آموزش و توانمندسازی شهروندان از مهم‌ترین نقاط قابل بهبود در استانداری زنجان به شمار می‌رود.

جلیل‌خانی با بیان اینکه اثربخشی و سهولت اجرای هر پروژه بهبودی در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد، ادامه داد: به منظور اجرای پروژه‌های بهبود در استان زنجان از روش TOPSIS استفاده می‌شود.

*تدوین سند استراتژیک استانداری در اولویت اجرا

وی با اشاره به اینکه تدوین سند استراتژیک استانداری در اولویت اجرای پروژه‌های بهبود قرار دارد، اضافه کرد: در اجرای مدل استانداری، معیار حمایت مسئولان ارشد استان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان اذعان داشت: در حال حاضر همه مسئولان استانی در اجرای مدل تعالی استانداری معیار همکاری خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول