اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان خبر داد

کشف 17 هزار انواع مواد محترقه در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان از کشف 17 هزار انواع مواد محترقه در استان زنجان خبر داد.

کشف 17 هزار انواع مواد محترقه در استان زنجان

معرفت‌الله جوزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرات احتمالی مواد محترقه و منفجره در آخرین روزهای سال طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس استان زنجان به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارات جانی و مالی به شهروندان ناشی از استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال طرح‌های مختلفی را در این ایام در دست اجرا دارد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان در ادامه با اشاره به کشف 16 هزار و 789 عدد انواع مواد محترقه در استان زنجان افزود: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق و خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و کسی که مرتکب این جرم شود، طبق قانون مجازات می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پلیس استان مخالف شادی مردم نبوده بلکه به دنبال ایجاد چهارشنبه آخر سال ایمن و شاد برای شهروندان است، از خانواده‌ها خواست نسبت به تبیین جوانان در زمینه خطرات استفاده از مواد محترقه بپردازند.

جوزی تصریح کرد: در صورتی که والدین مراقب حرکات و رفتار فرزندان خود باشند، اتفاقات ناگواری به وجود نمی‌آید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس آمار گرفته شده اغلب حادثه‌دیدگان در چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند، گفت: برای پیشگیری از این اتفاقات لازم است که خانواده‌ها روشنگری‌های لازم را در زمینه خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه نسبت به مواد محترقه داشته باشند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول