اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان اعلام کرد

عملکرد مطلوب استان زنجان در ثبت وقایع ولادت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان با اشاره به کسب رتبه سوم این استان در زمینه ثبت ولادت افزود: عملکرد استان زنجان در زمینه ثبت ولادت‌ها مطلوب است.

عملکرد مطلوب استان زنجان در ثبت وقایع ولادت

سید موسی متوسلین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: براساس آمار استخراج شده از سوی سازمان ثبت‌احوال کشور در دی‌ماه سال‌‌جاری درصد حاصل از ثبت ولادت در مهلت قانونی به ثبت تا یکسال پس از وقوع استان زنجان 99.7 درصد است.

وی با اشاره به اینکه مهلت قانونی اعلام شده برای ثبت ولادت در استان از عملکرد مورد انتظار 1.5 درصد بیشتر است، اضافه کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان ثبت‌احوال استان زنجان رتبه سوم را در این زمینه کسب کرده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: در دی ماه سال‌جاری درصد حاصل از ثبت ولادت در مهلت قانونی به ثبت تا یکسال پس از وقوع کشوری 97 درصد بوده که استان زنجان 2.7 درصد بیشتر از آمار کشوری عملکرد داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کسب رتبه ششم توسط ثبت‌احوال استان زنجان در زمینه ثبت وفات در مهلت قانونی اشاره کرد و گفت: در دی‌ماه امسال درصد حاصل از ثبت وفات در مهلت قانونی به ثبت تا یکسال پس از وقوع استان زنجان 97.1 درصد بوده که میزان اعلام شده در استان زنجان از عملکرد مورد انتظار 4.6 درصد بیشتر است.

متوسلین خاطرنشان کرد: در دی‌ماه سال‌جاری درصد حاصل از ثبت وفات در مهلت قانونی 10 روزه به ثبت تا یکسال پس از وقوع کشور 96.4 درصد بوده در صورتی که استان زنجان 7 درصد بیشتر از آمار کشوری در این زمینه عملکرد داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار افراد متولد و فوت شده در استان نیز اشاره کرد و گفت: تا پایان بهمن امسال میانگین افراد متولد شده در استان زنجان 59 نفر است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان تصریح کرد: بر اساس آمار گرفته شده میزان تولد در استان زنجان تا پایان بهمن امسال 2.37 درصد افزایش یافته است.

وی همچنین با اشاره به کاهش 4.39 درصدی واقعه فوت در استان افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده تا پایان بهمن ماه امسال به صورت میانگین روزانه 9 نفر در استان زنجان فوت شدند.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول