اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در 38 امامزاده استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای برنامه آرامش بهاری در 38 امامزاده استان زنجان خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در 38 امامزاده استان زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با هدف استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه و تبدیل آن‌ها به قطب فرهنگی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح فرهنگی و همچنین بالا بردن سطح معارف اسلامی و ارائه تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی از اهداف اجرای طرح آرامش بهاری است، اضافه کرد: اجرای این طرح از 29 اسفند در استان آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال طرح آرامش بهاری در 38 امامزاده استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی توسط اداره کل اوقاف استان برای لحظه تحویل سال نو در نظر گرفته شده است،‌ اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال این برنامه در چهار آستانه،‌ امامزاده و بقعه شاخص استان اجرا می‌شود.

 خدابنده‌لو ادامه داد: از جمله برنامه‌های قابل اجرای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همگام با سراسر کشور اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، خدماتی و تسهیلات برای زائران و ... است.

وی اجرای برنامه‌های قرائت قرآن، سخنرانی،‌ مدیحه‌سرایی و قرآئت زیارت آل یاسین و دعای تحویل سال را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره کل به مناسبت لحظه تحویل سال عنوان کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جوار امامزادگان برای زائران نوروزی را نیز از برنامه‌های اجرایی در جوار امامزادگان عنوان و به مناسبت لحظه تحویل سال نو عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های اجرای برنامه‌های مذکور انجام شده و جلسات متعددی به منظور اجرای هرچه بهتر آن‌ها برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی خیمه‌های معرفت در امامزاده‌های شاخص استان نیز خبر داد و گفت: امسال این خیمه‌ها در جوار امامزاده سید اسماعیل زنجان، قیدار نبی و امامزاده اسماعیل ابهر برگزار می‌شود.

خدابنده‌لو همچنین به برپایی غرفه‌های پاسخگویی به شبهات دینی زائران گردشگر نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی و مشاوره‌ در بخش‌های مختلف به زائران و غرفه کودک نیز از دیگر برنامه‌‌هایی است که در جوار امامزادگان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول