اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

ذخیره 1000 تن گوشت مرغ منجمد در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: یک‌هزار تن گوشت مرغ منجمد در استان زنجان ذخیره‎سازی شده است.

ذخیره 1000 تن گوشت مرغ منجمد در زنجان

عزت‏الله جعفری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کالاهای مختلفی چون آجیل، خشکبار، شیرینی، شکلات، پوشاک، کیف و کفش در نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا ارائه می‏شود.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 500 تن پرتقال در استان زنجان برای ایام عید ذخیره‌سازی شده است، خاطرنشان کرد: 750 تن از این پرتقال‌ها در سردخانه استان ذخیره شده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 400 تن گوشت قرمز در حال حمل به استان زنجان است، تصریح کرد: هیچ گونه مشکلی در زمینه گوشت در استان وجود ندارد.

*ذخیره گوشت منجمد در استان زنجان

وی با تاکید بر اینکه میزان ذخیره گوشت منجمد در استان زنجان با برطرف شدن مشکل سردخانه‏ها افزایش پیدا می‏کند، اضافه کرد: یک‌هزار تن گوشت مرغ منجمد نیز در استان ذخیره‌سازی شده است.

جعفری با اشاره به اینکه به دلیل نبود سردخانه 400 تن گوشت در استان خوزستان ذخیره‎سازی شده است، ادامه داد: میزان مرغ منجمد توزیع شده در روز در استان زنجان 15 تا 25 تن برآورد شده است.

*توزیع گوشت قرمز منجمد در 30 فروشگاه استان

وی با اشاره به توزیع گوشت قرمز منجمد در 30 فروشگاه معتبر استان زنجان، یادآور شد: قیمت مصوب گوشت مرغ منجمد نیز 4 هزار و 400 تومان اعلام شده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت مرغ منجمد برای مصرف‌کننده در سطح کشور 4 هزار و 800 تومان است، خاطرنشان کرد: قیمت برای مصرف‌کننده در استان زنجان 4 هزار و 700 تومان اعلام شده است.

*توزیع برنج در نمایشگاه‏های بهاره زنجان

وی با تاکید بر اینکه برنج هندی و تایلندی در نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا در استان زنجان توزیع می‏شود، اذعان داشت: توزیع برنج متناسب با ذخایر آن انجام می‏شود.

جعفری با اشاره به اینکه میزان برنج هندی و تایلندی توزیع شده در استان زنجان 3 هزار و 200 تن برآورد شده است، اضافه کرد: در این زمینه نیز مشکلی در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول