اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت شب عید صورت گرفت

افزایش یک روز بازار در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: یک روز بازار به مناسبت شب عید با هدف تنظیم قیمت کالاهای اساسی و ضروری مردم در شهر قزوین اضافه می‌شود.

افزایش یک روز بازار در قزوین

حسن عمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: یک روز بازار به مناسبت شب عید با هدف تنظیم قیمت و عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری مردم در شهر قزوین اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه روز بازارها زیر پوشش سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین هستند، اذعان داشت: در شنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه بازارها کالاهای اساسی و ضروری از جمله پوشاک،‌منسوجات، کیف،‌برنج، خشکبار و آجیل، مواد شوینده، مواد غذایی و پروتئینی و میوه به مردم عرضه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه فعالیت روز بازارها و بازارهای روز به دلیل استقبال خرید مردم در شهر قزوین افزایش می‌یابد، ابراز داشت: به همین دلیل و به مناسبت عید نوروز 92 یک روز بازار در این شهر اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: یک روز بازار دیگر نیز ممکن است به دلیل افزایش استقبال شهروندان قزوینی در شهر قزوین اضافه شود.

وی با اشاره به مکان روز بازارها در شهر قزوین گفت: شنبه بازار در انتهای بلوار صیاد شیرازی، ضلع شمالی میدان تعاون، سه‌شنبه بازار در خیابان میرداماد، چهارشنبه بازار بالاتر از چهارصد دستگاه، ضلع شمالی پارک ارکیده، پایین‌تر از مخابرات و جمعه بازار در خیابان سلامگاه واقع است که شهروندان می‌توانند خریدهای مورد نیازشان را از این روز بازارها انجام دهند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین یادآور شد: به مناسبت شب عید نظارت بازرسان و انتظام‌بخشی نیروی انتظامی استان قزوین در روز بازارها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان قزوینی ارتقا می‌یابد.

افزایش فعالیت دست‌فروش‌ها در شب عید

وی با بیان اینکه فعالیت دست‌فروش‌ها به مناسبت شب عید افزایش می‌یابد، اذعان داشت:  فعالیت و تعداد این دست‌فروش‌ها به این مناسبت و به دلیل استقبال شهروندان در این ایام ارتقا می‌یابد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه بازارهای روز مینودر، نواب و مهدیه زیر پوشش سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین هستند، اظهار داشت: این بازارها کالاهای اساسی و ضروری مردم در شب عید از جمله مواد غذایی و پروتئینی، میوه، شکلات، و مواد شوینده را با کیفیت و قیمت‌های مناسب به شهروندان قزوینی عرضه می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: بازار روز مینودر در شهرک مینودر ، ابتدای بلوار صیاد شیرازی، پشت مجتمع تجاری پارس، بازار مهدیه در خیابان جانبازان شهرک مهدیه و بازار روز نواب واقع در خیابان نواب شمالی ضلع جنوبی ایستگاه سوخت واقع است که شهروندان می‌توانند کالاهای مورد نیازشان را از این بازار روزها خریداری کنند.

عمویی اذعان داشت: عرضه گوشت مرغ و قرمز، خشکبار، روغن و‌ برنج با کیفیت و قیمت‌های مناسب به شهروندان قزوینی از دیگر کالاهای اساسی مردم در شب عید در بازارهای روز مینودر، نواب و مهدیه است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین در خاتمه عنوان کرد: حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، پروتئینی و آبزیان و خدمت‌رسانی به شهروندان قزوینی از جمله اهداف فعالیت بازارهای روز نواب، مینودر و مهدیه در شهر قزوین است.

انتهای پیام/77009/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول