اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

لزوم احداث بازارچه‌های دائمی در ورودی شهرهای استان قزوین

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین بر لزوم احداث بازارچه‌های دائمی و عرضه مستقیم صنایع‌دستی استان قزوین در مبادی ورودی شهرهای این استان تأکید کرد.

لزوم احداث بازارچه‌های دائمی در ورودی شهرهای استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم اظهار داشت: مسئولان هرچه سریع‌تر نسبت به این امر برنامه‌ریزی کرده و تصمیم‌گیری کنند زیرا صنایع دستی سوغات استان قزوین قابل توجه و متنوع است و قطعاً مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شناساندن قابلیت‌های این استان به گردشگران و مسافران و اشتغال‌زایی از تبعات مثبت اجرای این طرح در استان قزوین خواهد بود.

استاندار قزوین در خصوص احداث منطقه نمونه گردشگری با عنوان باغ تابان در کیلومتر دو جاده قزوین ـ الموت در منطقه کورانه که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوده است، گفت: اقتصادی بودن طرح و بازگشت سرمایه نکته مهمی است که باید مورد توجه سرمایه‌گذاران طرح قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین نیز اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی از 25 اسفند تا 17 فروردین در این استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و به صورت شبانه‌روزی در قزوین ـ محل عمارت عالی‌قاپو و در شهرستان‌ها نیز مستقر است.

اسدالله بیرانوند ادامه داد: 500 هزار اقلام فرهنگی آماده چاپ و توزیع است و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سفره استان قزوین نیز در 100 غرفه با حضور بیش از 200 متر در سراسر کشور با محوریت استان قزوین از جمله‌ این برنامه‌هاست.

وی افزود: 170 نفر راهنما در بناهای تاریخی قزوین با لباس‌های یک‌دست آماده انجام وظیفه هستند، استقرار دو دستگاه تلویزیون شهری برای اطلاع‌رسانی به مسافران و استقرار سفره‌های هفت‌‌سین در مبادی ورودی همه شهرهای این استان نیز از برنامه‌های نوروز امسال در استان قزوین است.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول