اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حضور باشکوه مردم در جشن نیکوکاری

رونق نیکوکاری در بی‌رونقی بازار

خبرگزاری فارس: سردی هوا و گرانی بازار نتوانست، حس نوع‌دوستی مردم زنجان را تحت تاثیر قرار دهد و از همان ساعات اولیه با حضور خود ثابت کردند، که هنوز هم حس انسان‌دوستی در بین مردم زنجان، مردمان دیار شور و شعور حسینی زنده است.

رونق نیکوکاری در بی‌رونقی بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امروز هوای سردی بر زنجان حاکم است و دمای هوا به زیر صفر رسیده است.

بازارهای زنجان به علت گرانی کم‌‌رونق است، ولی پایگاه‌های کمیته امداد گرم و پررونق هستند، چون انسانیت و نوع‌دوستی بیشتر از گذشته در دل‌های مهربان مردم زنجان زنده است.

مردم استان زنجان بار دیگر با حضوری باشکوه در پایگاه‌های کمیته امداد و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ثابت کردند که گرانی بازار تاثیری در نوع‌دوستی مردم نداشته و هنوز هم هستند، دل‌هایی که برای نیازمندان می‌تپد.

حضور باشکوه مردم استان، دانش‌آموزان و اقشار و صنوف مختلف نشان داد که فشارهای اقتصادی نمیتواند، ذره‌ای از شکوه و عظمت انسان‌دوستی مردم زنجان کم کند.

*کمک‌های مردمی در طول 48 ساعت به دست نیازمندان می‌رسد

در همین راستا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال در روزهای 16، 17و 18 اسفند پایگاه‌های امداد در سطح مدارس، مساجد، معابر، میادین دایر شده است.

رضا حسنلو با بیان اینکه روز 16 اسفند ماه پایگاه‌های جشن نیکوکاری در 344 مدرسه استان زنجان دایر شد، افزود: در همین روز 19 پایگاه نیکوکاری نیز در دانشگاه‌های سطح استان برپا شد.

وی همچنین با اشاره به برپایی 102 پایگاه جشن نیکوکاری در مساجد منتخب استان و در روز 17 اسفند گفت: این پایگاه‌ها در قالب طرح جامع مسجدمحوری دایر شده است.

وی ادامه داد: همچنین امروز 121 پایگاه نیز در معابر و میادین استان برپا و 62 پایگاه نیز توسط بسیج مستضعفین در روستاها و مناطق محروم استان جهت دسترسی آسان شهروندان دایر شده است.

حسنلو به برپایی 41 پایگاه جشن نیکوکاری توسط اصناف استان نیز اشاره و تصریح کرد: موسسات خیریه‌ای که با کمیته امداد همکاری دارند نیز در این روز پایگاه‌های نیکوکاری دایر کردند.

وی از برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در روز 18 و مصلی‌های برگزاری نماز جمعه نیز خبر داد و افزود: در صورتی که مردم استان در طول هفته احسان و برگزاری جشن دسترسی به پایگاه‌های کمیته امداد نداشته باشند، می‌توانند وجوهات نقدی خود را به شماره حساب 0108640426007 سیبای این نهاد نزد بانک ملی واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن در مدت 48 ساعت بر اساس اولویت‌بندی صورت گرفته بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند شناسایی شده، توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73004/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول