اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس اعلام کرد

تشدید نظارت و بازرسی از بازار و اصناف سلماس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: نظارت و بازرسی از بازار و اصناف این شهرستان در ایام پایانی سال تشدید می‌شود.

تشدید نظارت و بازرسی از بازار و اصناف سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس جعفر نوبخت پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح مشترک پایش بازار از امروز با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت سلماس، تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی آغاز شده است.

 

وی اضافه کرد: در این طرح که از امروز آغاز شده است، سه تیم از بازرسان این اداره و مجمع امور صنفی و همچنین 19 نفر بازرس افتخاری فعالیت و بازار را در ایام نوروز به صورت محسوس و نامحسوس کنترل می‌کنند.

رئیس کمیسیون نظارت شهرستان سلماس افزود: ایجاد گشت‌های مشترک بازرسی برای اعمال نظارت و کنترل لازم در سطح بازار به منظور پیشگیری از افزایش غیرمنطقی نرخ کالا و خدمات پایش بازار از حیث موجودی در قالب گشت‌های مشترک با ادارات مربوطه انجام می‌شود.

نوبخت هدف اصلی از اجرای طرح نظارتی را اطمینان از نبود کمبود عرضه کالا، سهولت تأمین مایحتاج عمومی توسط مردم و مقابله با تخلفات به ویژه گران‌فروشی و احتکار ذکر کرد.

وی در مورد زمان و کالای عرضه شده در نمایشگاه بهاره گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (نمایشگاه بهاره) از تاریخ 15 اسفند تا 25 اسفند در سالن سرپوشیده تعاون روستایی واقع در خیابان چمران جنوبی سلماس برگزار خواهد شد.

نوبخت اعلام کرد: در این نمایشگاه کالاهایی همچون روغن، برنج، کیف و کفش، آجیل، خشکبار، گوشت، میوه، مرکبات و ... سایر کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: میوه و مرکبات علاوه بر عرضه و توزیع در معرض عموم مردم در نمایشگاه بهاره در مراکز و میادین شهرستان سلماس و تازه شهر توزیع خواهد شد.

نوبخت در مورد اقدامات انجام گرفته برای تنظیم بازار، گفت: مقدار 150 تن سهمیه پرتقال و سیب شهرستان در سردخانه ذخیره شده و سایر میوه‌ها در دستور کار تنظیم بازار است که با قیمت مناسب جذب و در کنار پرتقال و سیب در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

نوبخت افزود: به منظور تنظیم بازار گوشت مرغ، مرغ منجمد و اقلام پروتئینی که سهمیه شهرستان در این موارد نامحدود است و از اول اسفند تا امروز به مقدار 21 تن مرغ منجمد وارد شده که در پنج نقطه شهر به قیمت چهار هزار و 700 تومان به منظور تنظیم بازار مرغ به همشهریان عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سلماس ادامه داد: در ارتباط با تأمین و توزیع کالاهای ایام عید هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد، علاوه بر کالاهای مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال انواع برنج خارجی، روغن نباتی، قند و شکر در انبارهای شهرستان موجود است.

انتهای پیام/61015/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول