اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه بازدید از اصناف سطح بندرعباس مطرح شد

هشدار بازرس ویژه استاندار هرمزگان به مخلان بازار

خبرگزاری فارس: بازرس ویژه استاندار هرمزگان در بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی بر رعایت حقوق شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق آنها تأکید کرد.

هشدار بازرس ویژه استاندار هرمزگان به مخلان بازار

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اسدی در حاشیه بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی اظهار داشت: عزم ما برای جلوگیری از اقدام زیاده‌خواهان، فرصت‌طلبان و تضییع کنندگان حقوق مردم جدی است.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان با بیان اینکه با توجه به دستور استاندار، برخود با سودجویان بازار در اولویت قرار گرفته است، ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو، بازار را تحت فضای کاذب قرار دهند.

اسدی از عزم و اراده جدی به منظور برخورد با سودجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: با عاملان گرانفروشی و سودجویان بازار برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به بازرسی‌های شبانه‌روزی توسط تیم بازرسی استان ابراز داشت: با توجه به اینکه در آغاز سال نو قرار داریم از ماه‌های قبل بازرسی از واحدهای صنفی آغاز شده و این بازرسی‌ها به صورت شبانه‌روزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

اسدی با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود، متذکر شد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم مردم برای تهیه مایحتاج خود با مشکل مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه فروشندگان باید همواره توجه به حقوق شهروندان را در اولویت قرار دهند، عنوان کرد: فضا برای سودجویان در بازار ناامن شده و همانگونه که قبلاً اعلام کرده‌ایم چنانچه کسی بخواهد با زیاده‌خواهی، فضای بازار را دچار تنش کند، مغازه‌اش تا پایان تعطیلات پلمپ می‌شود.

اسدی بیان داشت: سلامت مردم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا هیچ عاملی نمی‌تواند مانع برخود با خاطیان شود.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره 124 تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.

گفتنی است در بازدید بازرس ویژه استاندار هرمزگان از واحدهای صنفی، دو واحد میوه‌فروشی به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و عدم رعایت مسائل بهداشتی، یک واحد آشپزخانه به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی، گرانفروشی، استفاده از رنگ‌های خوراکی غیرمجاز و یک واحد سوپرمارکت به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمپ شدند؛ ضمن اینکه در ادامه این بازدیدها به چندین واحد نانوایی و قصابی تذکر کتبی داده شد.

شایان ذکر است در بازدید از واحدهای مذکور سه واحد صنفی 10 میلیون و 980 هزار ریال جریمه نقدی شدند و یک واحد آشپزخانه نیز مورد تشویق قرار گرفت.

انتهای پیام/2310/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول