اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌ رضوی:‌

روند نظارت بر بازار در ایام پایانی سال جدی‌تر در شهرستان‌ها پیگیری شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی گفت:‌ روند نظارت بر بازار در ایام پایانی سال جدی‌تر در شهرستان‌ها پیگیری شود و گزارشات آنها به استانداری ارسال شود.

روند نظارت بر بازار در ایام پایانی سال جدی‌تر در شهرستان‌ها پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا جمشیدی ظهر امروز در جلسه طرح توسعه کشاورزی خراسان‌رضوی که در سالن جلسات استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در ارتباط با مسائل تنظیم بازار جلسات ابلاغ شده حداقل باید دو بار در هفته در هر شهرستان توسط فرمانداران برگزار شود و گزارشات آن به استانداری خراسان‌رضوی ارسال شود.

وی ادامه داد: نظارت بر بازار در ایام پایانی سال جاری در خراسان‌رضوی از تاریخ 25 بهمن‌ماه آغاز شده و اکیپ‌های نظارتی سیار و ثابت برای نظارت بر بازار در مشهد در نظر گرفته شده و فرماندار مشهد گزارشات خود را به استانداری تحویل می‌دهند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: فرمانداران باید گزارش‌های عملکرد جلسات تنظیم بازار و اکیپ‌های نظارتی را به صورت هفته‌ای و روزانه به استانداری خراسان‌رضوی ارسال کنند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی بیان کرد:‌ تخصیص اعتبارات استانی خراسان‌رضوی در 9 ماهه اخیر تغییری نکرده و وضعیت استان ثابت است.

وی عنوان کرد: اعتبارات عمرانی خراسان‌رضوی 16 درصد است که بعید می‌دانم افزایش داشته باشد و همچنین تخصیص اعتبارات دو درصدی نفت و گاز تا کنون 36 درصد تخصیص داشته است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: اعتبارات طرح زیارت خراسان‌رضوی 10 میلیارد تومان ابلاغ شده که هفته گذشته به صورت 100 درصدی تخصیص داده شد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: در ارتباط با اعتبارات جاری خراسان‌رضوی در مورد اعتبارات جاری تا پایان سال تمامی کارکنان حقوق خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/70018/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول