اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب تاکید کرد

نظارت جدی مسئولان بر قیمت‌های اجناس در بازار

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب خواستار نظارت پیش از پیش مسئولان مربوطه بر قیمت‌های بازار به خصوص در ایام عید شد.

نظارت جدی مسئولان بر قیمت‌های اجناس در بازار

 به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری و بیانات راهگشای معظم‌له در این دیدار حاوی نکات ارزشمند و مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان فرازهایی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در جمع نمایندگان خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب در این دیدار نقشه راه مذاکرات هسته‌ای، مبارزه با گرانی‌ها، بررسی صلاحیت‌ها و انتخابات آینده در کشور را تبیین فرمودند که عمل به فرامین مقام عظمای ولایت بر همه مسئولان و مردم واجب است.

امام جمعه سراب در مورد گرانی‌های اخیر نیز گفت: اگرچه بخشی از این گرانی‌ها هزینه‌های ناشی از اعمال تحریم‌های بیگانگان بر ملت است ولی مسئولان، بازاریان، کسبه و تجار نباید بر گرانفروشی و گرانی اقلام و اجناس اضافه کنند.

وی در ادامه بر رعایت انصاف در خرید و فروش‌ها از سوی بازاریان و کسبه تاکید کرد.

اکرمی، خواستار نظارت بیش از پیش مسئولان مربوطه بر قیمت‌های بازار به خصوص در ایام عید شد.

وی با اشاره به روز بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی، از وی به عنوان مردی بزرگ یاد کرد که زحمات فراوانی را در زمینه بیداری ملت‌های اسلامی و ایجاد وحدت بین‌ ملل اسلامی متحمل شده و جان خود را در این راه گذاشت.

امام جمعه سراب با تبریک فرارسیدن سال نو، به خانواده‌ها توصیه کرد که با برگزاری سنت‌های حسنه، آداب و رسوم نیکوی ایام عید از چشم و هم‌ چشمی‌های خانه خراب‌کن پرهیز کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب یادآور شد: فروردین ماه امسال ایام فاطمیه را در پیش داریم که باید برنامه‌ریزی مناسبی برای بزرگداشت حضرت زهرای اطهر(س)از سوی نهادهای فرهنگی صورت گیرد و مردم نیز با رعایت حرمت این ایام از برپایی هرگونه مجالس جشن و عروسی در این ماه خودداری کنند.

امام جمعه سراب با اشاره به برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه سراب که جمعه گذشته در تهران برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که با جذب سرمایه‌گذاران رونق اقتصادی در منطقه شکل گرفته و گام‌های اساسی در زمینه رفع معضل بیکاری برداشته شود.

انتهای پیام/60010/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول