اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فنی و حرفه‏ای استان زنجان:

آموزش‏های بازارمحور از کار و سرمایه ایرانی دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فنی و حرفه‏ای استان زنجان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مهم دانست و افزود: حرکت به سمت آموزش‏های بازارمحور از کار و سرمایه ایرانی دفاع خواهد کرد.

آموزش‏های بازارمحور از کار و سرمایه ایرانی دفاع می‌کند

قاسم صیادی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حرکت به سمت آموزش‏های بازارمحور در دستور کار قرار دارد.

وی به نیاز جامعه به اشتغال اشاره کرد و افزود: آموزش‏های بازارمحور ظرفیت ایجاد اشتغال برای جوانان را دارد که باید به آن توجه کرد. 

رئیس سازمان فنی و حرفه‏ای استان زنجان با اشاره به شعار سال، گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان در راستای شعار سال حرکت کرده است.

* آموزش‏های بازارمحور از کار و سرمایه ایرانی دفاع خواهد کرد

وی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: حرکت به سمت آموزش‏های بازارمحور از کار و سرمایه ایرانی دفاع خواهد کرد.

صیادی به چهار مولفه مهم در بخش آموزش اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش، تولید، بازاریابی و فروش از عوامل مهم در بخش آموزش محسوب می‏شوند.

رئیس سازمان فنی و حرفه‏ای استان زنجان با تاکید بر آموزش کامل چهار مولفه برای کارآموزان، خاطرنشان کرد: آموزش این موارد کارآموزان را برای ورود به بازار آماده می‏کند.

* تلاش برای ارتباط آموزش و بخش‏ صنعت و کشاورزی

وی ایجاد ارتباط با بخش صنعت و کشاورزی را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: در حال حاضر تلاش برای ارتباط بین آموزش و مهارت‏های فنی و حرفه‏ای با بخش‏های صنعت و کشاورزی صورت می‏گیرد.

صیادی عدم توجه به نیاز بخش صنعت، خدمات و کشاورزی را در بخش آموزش عامل شکست تلاش‏ها عنوان کرد و اظهار داشت: بدون برآورد نیاز بازار نمی‏توان موفق بود.

رئیس سازمان فنی و حرفه‏ای استان زنجان به فعالیت‏های آموزشی و مهارتی در بخش کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: مهارت‏آموزی در بخش‏های مختلف بخش کشاورزی در حال انجام است.

*در بخش کشاورزی تولید ورمی کمپوست در حال انجام است

وی به آموزش تولید ورمی کمپوست اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مورد تاکید در بخش کشاورزی تولید ورمی کمپوست است.

صیادی با اشاره به آموزش کارآموزان برای تولید قارچ، اظهار داشت: تولید قارچ از دیگر برنامه‏های مهم برای کارآموزان در بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‏ای استان زنجان ادامه داد: تولید ماهیان زینتی و خوراکی در کنار تولید داروهای گیاهی و آپارتمانی از دیگر فعالیت‏های آموزشی در بخش کشاورزی است.

وی به آموزش‏های بخش صنعت اشاره کرد و یادآور شد: آموزش و مهارت‎آموزی در بخش جوش از مهمترین برنامه‏ها در این بخش محسوب می‌شود.

*آموزش جوشکاری v ray در سازمان فنی و حرفه‏ای زنجان

صیادی به جوشکاری v ray اشاره کرد و اظهار داشت: این نوع جوشکاری با اشعه صورت می‏گیرد و جزو جوش‏های با تکنولوژی بالا محسوب می‏شود.

رئیس سازمان فنی و حرفه‏ای استان زنجان آموزش دوره‏های ضروری برای جوانان را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: باید نسبت به نیاز بازار و جوانان برنامه‏ریزی صورت گیرد.

وی همکاری سازمان فنی و حرفه‎ای با دستگاه‏های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تفاهم‎نامه‏های همکاری بسیار زیادی در سال‎جاری منعقد شده است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول