اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار هیرمند:

نظارت بر بازار در ساماندهی کالاها بسیار مؤثر است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار هیرمند گفت: آگاهی دادن به مردم و نظارت بر بازار می‌تواند در ساماندهی کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز مردم مؤثر باشد.

نظارت بر بازار در ساماندهی کالاها بسیار مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، محمدعلی مهدوی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه ساماندهی وضعیت بازار کالا و ارز هیرمند اظهار داشت: با توجه به نبود اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان هیرمند، خواستار استقرار شعبه سیار تعزیرات حکومتی در ایام پایانی سال هستیم.

وی افزود: استقرار تعزیرات حکومتی سبب خواهد شد تا ارائه کالاهای اساسی مردم به درستی صورت گیرد و جلوی بسیاری از تخلفات از جمله گرانفروشی نیز گرفته شود.

معاون فرماندار هیرمند ادامه داد: کالاهای اساسی و مورد نیاز مانند گوشت مرغ و برنج به موقع جذب شده و در حال توزیع است.

مهدوی با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در میزان کالاهای اساسی مردم در شهرستان وجود ندارد، بیان داشت: باید در نحوه توزیع کالاهای مورد نیاز مردم دقت بیشتری شود تا شاهد متعادل شدن قیمت کالاهای اساسی مردم باشیم.

وی گفت: در دو ماه گذشته، 77 تن برنج با قیمت مصوب برای تنظیم بازار برنج شهرستان توزیع شده است و به زودی برای تنظیم بازار شب عید 48 تن برنج دیگر نیز توزیع خواهد شد.

معاون فرماندار هیرمند افزود: همچنین برای تنظیم بازار میوه شب عید در شهرستان به زودی 20 تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/75002/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول