اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

نظارت 450 بازرس و ناظر افتخاری بر بازار نوروزی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر از فعالیت 450 بازرس و ناظر افتخاری در اجرای طرح نوروزی بازرسی از اصناف استان خبر داد.

نظارت 450 بازرس و ناظر افتخاری بر بازار نوروزی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه با اشاره به طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروزی گفت: این طرح در سراسر استان با حضور 250 نفر ناظر افتخاری و 200 نفر بازرس در قالب 120 اکیپ اجرا می‌شود.

تابش افزود: طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروزی به‌صورت شبانه روزی در سطح عرضه کالا و خدمات، انبارها و محل‌های ذخیره سازی کالا نظارت به طور مستمر و دقیق انجام می‌شود.

تابش از مردم خواست هیچ گونه دغدغه و نگرانی در تهیه کالاهای مورد نیاز خود نداشته و به اندازه کافی کالاهای اساسی ذخیره سازی و توزیع می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: تلفن 124 سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات به‌صورت شبانه روزی در سراسر استان آماده دریافت شکایات و انتقادات مردمی است.

698  فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان بوشهر صادر شده است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به آخرین وضعیت موجود حوزه صنعت و معدن استان گفت: تعداد 698 فقره واحد صنعتی در زمینه‌های محصولات مواد غذایی، سلولزی، شیمیایی، کانی غیر فلزی، فلزی، برق و الکترونیک، نیروی محرکه و غیره با سرمایه‌گذاری 81 هزار میلیارد ریال با اشتغال  25 هزار و 771 نفر در استان در حال فعالیت هستند.

تابش افزود: در بخش معادن تعداد 193 فقره معدن نظیر سنگ لاشه، سنگ گچ، سنگ آهک،  واریزه کوهی و غیره با سرمایه گذاری 320 میلیارد ریال با اشتغال یک‌هزار و 103 نفر است.

تابش در ادامه افزود: استان بوشهر با توجه به وجود مزیت‌های نسبی نظیر ذخائر عظیم نفت و گاز، منابع آبزیان دریایی، نزدیکی معادن و مواد اولیه سیمان به بنادر و سواحل حوزه خلیج فارس، وجود شش میلیون اصله نخل با بیش از 130هزار تن خرما فرصت بسیار مناسب برای سرمایه گذاری است.

غلامعلی حبیبی منش فرماندار شهرستان گناوه نیز در این نشست از زحمات رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت تشکر و اضافه کرد: در سایه تعامل و همسویی مدیر سابق اداره صنعت، معدن و تجارت خدمات شایسته‌ای به شهروندان در تنظیم بازار ، نظارت بر قیمت‌ها و رسیدگی به مشکلات اصناف صورت گرفت که امیدواریم این روند در دوره مدیریت جدید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از طرف سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان به رئیس سابق اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان گناوه اهداء و حکم ریاست محمدحسن داریونی بر اداره صنعت، معدن وتجارت این شهرستان نیز از طرف فرماندار شهرستان گناوه تقدیم شد.

انتهای پیام/66006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول