اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تنظیم بازار

1500 فقره بازرسی از بازار بهمئی صورت گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت و تجارت بهمئی از یک هزار و 500 فقره بازرسی برای تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

1500 فقره بازرسی از بازار بهمئی صورت گرفت

جهانبخش چام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی با اشاره به مصوبات اداره صنعت، معدن و تجارت بهمئی اظهار داشت: جهت تنظیم بازار در راستای طرح نظارتی، یک هزار و 500 فقره بازرسی انجام داده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهمئی گفت: تشکیل 12 واحد صنفی مختلف جهت منظم کردن بازار را داشته‌ایم که تاکنون 60 واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده است.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز گشت مشترک با حضور بازرسان مرکز بهداشت و همچنین بازرسان مجمع امور صنفی را خواهیم داشت.

چام‌پور در ارتباط با فروشگاه بهاره در بهمئی نیز گفت: در شهرستان بهمئی چیزی به نام فروشگاه بهاره نداریم، بنابراین به تعداد 10 واحد صنفی فروش‌های فوق‌العاده داریم که اجناس خود را بین 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار به مشتریان عرضه می‌کنند.

این مسئول از آمادگی اصناف مختلف شهر خبر داد و گفت: در نوروز 92 تمام صنوفی که نقش اصلی و حیاطی را به عهده دارند از جمله نانوایی‌ها، تاکسی تلفنی‌ها و رستوران‌های غذاخوری به صورت کشیک شبانه‌روزی در حوزه شهر مستقر کردیم.

چام‌پور بیان داشت: در مصوبات طرح نوروزی مقرر شد که هفته‌ای دو روز گشت مشترک با حضور نماینده تعزیرات، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان مجمع امور صنفی و بازرسان مرکز بهداشت انجام گیرد که در ضمن از مراکز بخش‌ها نیز بازدید می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر آگاه‌سازی مسافران نوروزی اذعان داشت: مجمع امور صنفی در 4 پلاکارد آدرس داروخانه‌ها، مراکز تعمیراتی اتومبیل، مطب دکترهای موجود در شهرستان، شماره تلفن تاکسی تلفنی‌ها و سایر صنوف مورد لازم را نوشته و در مکان‌های شلوغ گردشگری توزیع کنند.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول