اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد

3 محصول غیر بهداشتی در بازار کهگیلویه و بویراحمد که مردم نباید آن‌ها را بخرند

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اعلام نام سه کالای غیربهداشتی در بازار از مردم خواست تا این کالاها را خریداری نکنند.

3 محصول غیر بهداشتی در بازار کهگیلویه و بویراحمد که مردم نباید آن‌ها را بخرند

رحمت‌الله افشار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از نام سه محصول غیربهداشتی و غیرمجاز بازار در استان کهگیلویه و بویراحمد پرده برداشت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نام یکی از این کالاهای غیربهداشتی را مسواک و خمیر دندان کودک با نام تجاری "Daniel" اعلام کرد و افزود: در صورت مشاهده هر کدام از این محصولات غیربهداشتی در بازار، بلافاصله جمع‌آوری خواهند شد.

افشار ادامه داد: تونیک بهاره تقویت و جلوگیری از ریزش مو با مارک "تک گل" نیز دیگر محصولی است که کاملا"غیربهداشتی و غیرمجاز است و استفاده آن سلامتی مصرف کننده را به خطر می‌اندازد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سومین محصول غیربهداشتی بازار را جرم‌گیر و کاشی پاک‌کن، با نام تجاری "بهرنگ ممتاز" اعلام کرد و ابراز داشت: هر سه محصول ذکر شده از سوی سازمان غذا و داروی کشور غیرمجاز اعلام شدند و ممکن است در بازارهای کشور و این استان یافت شود و از این رو از مردم می‌خواهیم این‌گونه هشدارها و توصیه‌ها را جدی بگیرند.

* مردم این کالاها را نخرند

این متولی سلامت در بخش غذا و دارو در استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مردم را در نهادینه شدن سلامت و امنیت مواد غذایی و دارویی را مهم توصیف کرد و گفت: اگر مردم در هنگام خرید به چنین هشدارهایی توجه کرده و نشان تجاری و استاندارد بهداشتی کالاها را مطالعه کنند، بدون شک متخلفین فرصت سوء استفاده را پیدا نخواهند کرد و سلامت مردم و مصرف کننده تهدید نخواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه در صورت مشاهده این محصولات غیرمجاز نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام خواهد شد، تأکید کرد: مردم هرگز چنین مارک‌ها و محصولاتی را از بازار نخرند.

انتهای پیام/82005/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول