اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

اختلافات میان مسئولان روا نیست / مشکلات اوقاف البرز رفع خواهد شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: اختلافات میان مسئولان روا نیست و در پی تشکیل جلسات متعدد، مشکلات اوقاف شهرستان البرز در آینده‌ای نه چندان دور حل خواهد شد.

اختلافات میان مسئولان روا نیست / مشکلات اوقاف البرز رفع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، داوود محمدی در جمع مردم الوند در مسجد حضرت رسول اکرم‌ (ص) اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کشور و مشکلات فراوان اقتصادی اختلافات میان مسئولان روا نیست.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها در کشور بیان کرد: در این برهه زمانی که مشکلات اقتصادی گریبان همه مردم را گرفته است، باید به قشر ضعیف جامعه توجه بیشتری کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با در نظر گرفتن گرانی‌های موجود، گروه‌های کارگری و کشاورزان بیشتر در معرض آسیب بوده و مسئولان باید این دو قشر زحمت‌کش جامعه را زیر حمایت خود قرار دهند.

محمدی ابراز داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در راستای رفع مشکلات و معضلات اقتصادی گام‌های مؤثری برداشته و با تشکیل جلسات و هم‌اندیشی‌های فراوان سعی دارند به فکر زندگی مردم باشند.

وی اضافه کرد: تنظیم بودجه کشور بر اساس منابع نفتی است و استفاده از این منبع برای اداره کشور کار سختی نبوده و بهتر است بودجه دولت از منابع غیر نفتی تأمین شود.

این مسئول با تأکید بر همراهی مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: ملت ایران علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات موجود در کشور همواره نظام خویش را همراهی کرده و نابسامانی‌ها و گرانی‌ها بر تعصب آنان تأثیر نگذاشته است.

محمدی ادامه داد: باید در راهپیمایی و انتخابات سال آینده حضور چشم‌گیر داشت تا دشمنان دست طمع خویش را از کشور بردارند و از ملت ایران ناامید شوند.

وی با اشاره به تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان عنوان کرد: جنگ نرم بدون سر و صدا بوده و جامعه آن را به راحتی لمس نمی‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مقام معظم رهبری از چند سال گذشته با اعلام شعارهای راهبردی در آغاز هر سال، بهتر از هر کس دیگری به جنگ نرم دشمن پی برده بود.

محمدی ابراز داشت: با توجه به اینکه کشور در معرض تحریم قرار دارد، صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف از راه کارهای مقابله با تحریم است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه یکی از مشکلات اساسی استان قزوین را کمبود بودجه این استان دانست و تصریح کرد: در نشست‌های گوناگون و مکاتبات فراوان با مسئولان کشور سعی بر آن شده است سال آینده بودجه استان قزوین ارتقا یابد.

* مشکلات اوقاف شهرستان البرز در حال برطرف شدن است

محمدی در خصوص مشکلات اوقافی بودن شهرها و مناطق بسیاری از شهرستان البرز اظهار داشت: کارهای اساسی بسیاری با تشکیل جلسات متعدد صورت گرفته که تقریبا این مشکل در حال حل شدن است.

انتهای پیام/77007/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول