اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

مردم از مسئولان وحدت می‌خواهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌آباد هرمزگان گفت: اختلاف و تفرقه در شرایط کنونی معنایی ندارد، وحدت مسئولان و به ویژه سران قوا از خواسته‌های همه مردم است.

مردم از مسئولان وحدت می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد واقع در شمال مرکز هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در شرایطی که تمامی دشمنان نظام و اسلام در برابر ما ید واحده شده‌اند، مسئولان ما نیز باید ید واحده شوند.

وی با بیان اینکه اختلاف زمینه توقف کشور را فراهم می‌آورد، اضافه کرد: اگر اختلافی بین مسئولان ارشد نظام است باید بین خودشان حل و فصل شود و نباید این اختلافات علنی شود.

مختاری ادامه داد: به فضل خدا ملت هوشیار است و گاهی اوقات در این گونه مباحث حتی از مسئولان نیز پیشی می‌گیرد، چرا که گوش به حرف مقام معظم رهبری است و برخی از مسئولان باید این گوش به فرمانی را از مردم یاد بگیرند.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود 22 بهمن را سرآغاز پیروی مستضعفان بر مستکبران دانست و افزود: ما ملت بیدار و فهیم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت می‌کنیم که توطئه‌ها، تحریم‌ها و خباثت‌های شما دشمنان هیچ تأثیری نگذاشته است و درس بزرگی به شما خواهیم داد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در جمع فرماندهان هوانیروز در خصوص مذاکره با آمریکا بیان داشت: در شرایطی که تحریم‌ها را تشدید کنند، پیشنهاد مذاکره معنا ندارد و عمل‌شان سراپا دشمنی و سو نیت است، کسی که می‌خواهد ارتباط برقرار کند باید حسن نیت خود را نشان دهد.

نماینده ولی‌فقیه در حاجی‌آباد خاطر نشان کرد: ملت ما دست شما را خوانده است و امروز شعار عزت ما "شعار مرگ به آمریکاست".

وی در پایان افزود: حضور پرشور مردم همیشه در صحنه در راهپمیایی 22 بهمن تکلیف شما را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/88002/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول