اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

مسئولان به جای دعواهای سیاسی گرانی‌ها را کنترل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: متاسفانه برخی مسئولان رفتارهایی دارند که دور از شأن و جایگاه آنها است و باید به جای این دعواهای سیاسی گرانی‌ها را کنترل کنند.

مسئولان به جای دعواهای سیاسی گرانی‌ها را کنترل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن اظهار کرد: امروز دشمنان مکتبی بودن، مردمی بودن و رهبری انقلاب را که سه اصول اصلی انقلاب است مورد هدف قرار داده‌اند و می‌خواهند با تضعیف این سه اصول به انقلاب ضربه وارد کنند. 

خطیب جمعه بردسکن افزود: دشمنان بدانند که ملت ایران هیچ فرهنگ و مکتبی را با تأسی از امام راحل و مقام معظم رهبری جایگزین نمی‌کنند و تمامی اهداف و توطئه‌های آنها علیه نظام را به جهنم می‌برند. 

امینی مسئله وحدت را در جامعه مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز دشمنان بحث وحدت را هدف خود قرار داده‌اند و با ایجاد اختلاف بین مدیران و گروه‌های سیاسی می‌خواهند به اهداف خود دست پیدا کنند.

امام جمعه بردسکن خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی مسئولان حرف‌های بچگانه‌ای می‌زنند که دور از شأن و جایگاه آنها است و این حرف‌ها دانسته و ندانسته به وحدت مردم آسیب وارد می‌کند و این امر همراهی کردن با دشمنان است.

وی یادآور شد: تمامی دستاوردها و اقدامات انجام شده متعلق به نظام است و نباید برخی مدیران آنها را به محاصره خود درآورند و در این ایام ذائقه مردم را تلخ کنند.

امینی به گرانی‌های افسار گسیخته در کشور اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه نظام به راه انداخته‌اند و متاسفانه برخی مدیران دعواهای سیاسی را مطرح می‌کنند.

وی خطاب به مسئولان اظهار کرد: امروز قشرهای آسیب‌پذیر جامعه دیگر توان گرانی‌ها را ندارند و باید مسئولان به فکر باشند و اگر نمی‌توانند مسایل و مشکلات مردم را برطرف کنند حداقل با آنها هم‌دردی کنند.

امام جمعه بردسکن افزود: مسئولان دعواهای سیاسی را کنار بگذارند و به فکر معیشت مردم باشند.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری توصیه و تذکراتی را در این موارد به مسئولان داشته‌اند که می‌طلبد مدیران فرمایشات آقا را به عنوان نقشه راه نصب‌العین کاری خود قرار دهند.

امام جمعه بردسکن بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد و گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی مقدمه‌ای برای یک انتخابات گسترده و پرشور در خرداد ماه سال آینده است.

وی دینی بودن، مردمی بودن، مستقل بودن، سازش ناپذیری، وحدت و یکپارچگی، هدایت و روشنگری روحانیت و داشتن رهبری را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این ماهیت سبب شد انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها متفاوت باشد.

انتهای پیام/70001/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول