اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

وحدت بین مسئولان قدرت نظام را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل گفت: وحدت بین مسئولان قدرت نظام را به جهانیان نشان می‌دهد.

وحدت بین مسئولان قدرت نظام را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر یک مناسبت اسلامی و ملی بوده و به فرموده رهبر انقلاب دومین عید فطر ملت است چرا که ایران بعد از گذر از سختی‌های مختلف، این انقلاب را که هویت ملت است خلق کرد و چنان با جان و فرهنگ مردم آمیخته شد که هرگز جدا شدنی نیست.

وی افزود: نسل امروز ما بداند که کشور ما از حقارت و ذلت رنج می‌برد و از ساده‌ترین امور فنی تا ضروری‌ترین عاملی که مورد نیاز کشور بود محروم بود، اما به برکت انقلاب، ملت ما سربلندی و تحول عظیمی آفرید و توانست همه امور را از نو تجدید کند.

وی به دستاوردهای مهم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رونمایی از هواپیمای جنگنده قاهر 313 و ارسال موجود زنده به فضا و برگرداندن آن دو دستاورد مهم فرزندان انقلاب در ایام‌الله دهه فجر امسال است.

روحانی گفت: آفرین بر ملتی که به پای انقلاب و شعار خود ایستادند تا جایی که امروز ایران بزرگ‌ترین چالش اتحادیه آمریکا و اروپا است.

وی افزود: طبیعی است این دشمن زخم خورده بدترین نوع تحریم اقتصادی را علیه کشور ما اعمال کنند طوری که اگر نصف این فشارها بر کشوری وارد می‌شد از درون متلاشی می‌شد اما ملت ما با هوشیاری و استواری پای انقلاب ایستاد و سختی‌ها را تحمل کرد.

روحانی گفت: به فرموده رهبر، جای بسی تعجب دارد که دشمن از یک سو بدترین تحریم‌ها را بر ملت ما وارد می‌کند و از سوی دیگر دم از مذاکره می‌زند و هدف دشمن در این زمینه فاصله انداختن بین نظام و مردم است.

خطیب نماز جمعه بابل با اشاره به این‌که دشمن بداند 22 بهمن امسال پرشکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار می‌شود، گفت: در این روز به دشمن می‌فهمانیم که تحریم‌ها تأثیرگذار نبوده و چیزی دیگر جز شکست نصیب دشمن نمی‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: هر کس تا زمان انتخابات احساسات مردم را برانگیزد خائن است و باید وحدت حفظ شود چرا که وحدت بین مسئولان قدرت نظام را به جهانیان نشان می‌دهد.

انتهای‌پیام/86009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول