اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه بروجرد:

اتحاد ملت و مسئولان انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: آنچه که این انقلاب را بیمه می‌کند اتحاد و انسجام ملت و مسئولان است.

اتحاد ملت و مسئولان انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، از بروجرد حجت‌ الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد ضمن تبریک سال روز پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ایران تاکنون مشکلات زیادی را تحمل کرده‌اند و این ایستادگی و مقاومت آن ها باعث شده است که بسیاری از برنامه‌های دشمنان خنثی شود.

وی افزود: ملت ایران اسلامی برای پیروزی این انقلاب سختی‌های زیادی را تحمل کرده و همچنین هزاران شهید برای این پیروزی به انقلاب اسلامی تقدیم شده است.

حجت ‌الاسلام ترابی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی امسال باشکوه‌تر و گسترده‌تر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند تا بار دیگر افتخاری بر افتخارات این کشور بیافزایند.

وی اضافه کرد: دشمن سعی دارد که حضور مردم ایران اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن کمرنگ نشان دهند ولی ملت ایران با اتحادی بیشتر از گذشته در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

خطیب جمعه بروجرد تصریح کرد: ملت ایران همیشه و در همه حال در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند و این نشان می‌دهد که مردم کشور ما انقلاب را دوست دارند و همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند.

امام جمعه بروجرد در ادامه به صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع ارتشیان اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی‌ها با هدف فریب افکار عمومی جهان و با یک حرکت حیله‌گرانه طرح مذاکره با ایران را مطرح کرده‌اند.

امام جمعه بروجرد گفت: مقام معظم رهبری مواضع ایران را در قبال مذاکره با آمریکا به طور صریح بیان کردند و مسئولان خارجی کشور در این زمینه باید موضع‌گیری کنند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی حفظ شود.

حجت ‌الاسلام ترابی تصریح کرد: ایران اسلامی هیچ گونه نیازی در رابطه با مذاکره با آمریکا ندارد و این آمریکا است که امروز محتاج ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام/2304/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول