اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

مسئولان از رفع مشکلات مردم و گرانی‌ غافل نشوند/ دشمن به دنبال روزنه نفوذ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با بیان این‌که دشمن از هر روزنه‌ای قصد اخلال و نفوذ در کشور را دارد، گفت: مسئولان برای رفع مشکلات و گرانی‌ تلاش کنند.

مسئولان از رفع مشکلات مردم و گرانی‌ غافل نشوند/ دشمن به دنبال روزنه نفوذ است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در خطبه نخست اظهار کرد: جهاد به معنای کوشش و تلاش در هر کاری است و بهترین جهاد آن است که در راه خدا و برای خدمت به خلق الهی باشد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جهاد نتایج ارزشمندی به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عزت و سربلندی بندگان خدا اشاره کرد.

حجت‌الاسلام حسینی خدمات امام و مردم  را برای تحقق حکومت اسلامی نمونه‌ای از جهاد سرافرازانه و عزت‌مند دانست و گفت: امام راحل از ابتدای ورود به نهضت و تا آخرین روزی که در این کشور زندگی کرد جهادگری واقعی بود.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روز 22 بهمن را ثمره این جهاد دانست و گفت: مردم و رهبری ثمره جهاد در راه خدا را در این روز شیرین چشیدند.

 وی به نیات پلید دشمنان پس از پیروزی نهضت تاکنون اشاره کرد و گفت: آن‌ها در این سه دهه هیچ گاه برای ضربه زدن به انقلاب عقب نه‌نشسته‌اند چرا که از مردم و امام(ره) و انقلاب ضربه کاری دیده‌اند.

امام جمعه یاسوج روزهایی چون 22 بهمن را روز جواب دادن به دشمن دانست و افزود: در چنین روزی مردم فرصت پیدا می‌کنند تا به صورت رسمی و در مقابل دیدگان همه دنیا خشم و انزجار خود را از دشمنی‌های استکبار به منصه ظهور بگذارند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان این‌که جنگ امروز دشمن با ما از حالت سخت به جنگ نرم و فرهنگی ارتقا یافته، گفت: ضرباتی که در جنگ نرم می‌توان بر پیکره یک کشور وارد کرد بسیار سخت‌تر از جنگ سخت و نظامی است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: در دهه فجر امسال باز هم مانند گذشته قدرت علمی و فناوری خود را در رونمایی از چندین سلاح به جهانیان نشان دادیم که همه برای دفاع و نه برای هجوم به کشوری دیگر است.

وی همه دستاوردهای تسلیحاتی ایران را در راستای آمادگی دفاعی و بازدارنده دانست و گفت: همسایگان و دوستان ما بدانند که جمهوری اسلامی روحیه ستیز و جنگ با دیگران را ندارد.

حسینی با توصیه به مسئولان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج متذکر شد: مسئولان به فکر خدمت به مردم و در برهه کنونی بیش از همه کنترل و مهار گرانی‌ها باشند.

خطیب جمعه یاسوج دشمن را مترصد پیدا کردن ریزترین روزنه‌ها برای نفوذ در کشور برای خرابکاری و ناکارآمد جلوه دادن نظام در راه خدمات‌رسانی به مردم دانست و گفت: باید با تدبیر و درایت و مدیریت صحیح جلوی هر گونه نفوذ دشمن را بگیریم.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول