اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند تأکید کرد

تلاش مسئولان برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: عوامل مختلفی در افزایش قیمت‌ها مؤثر بوده که تنها راه جلوگیری از آن، توجه بیشتر مسئولان به بازار و تلاش بیش از پیش آن‌ها است.

تلاش مسئولان برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت ‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر الوند که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی شکل گرفته در کشور اظهار داشت: علاوه بر تحریم‌ها، نقش سرمایه‌داران، سوء تدبیر مسئولان و نیز اختلافات عده‌ای از آنان در افزایش قیمت‌ها مؤثر بوده است.

وی از مسئولان خواست تا با تشکیل گروه بازرسی بر بازار شهرستان البرز، از افزایش قیمت‌های بی‌پایه و اساس جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد کنند.

امام جمعه شهر الوند عنوان کرد: ملت ایران در این 34 سال که از عمر انقلاب می‌گذرد، همواره شاهد مبارزات و توطئه‌های دشمنان بوده و اکنون در شرایط حساسی قرار گرفته است.

عادل‌پور حضور در راهپیمایی‌ 22 بهمن ماه را آزمون الهی ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت ایران بارها از این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری، ملت ایران از بصیرت و آگاهی بالایی برخوردار بوده و شناخت صحیحی از دشمن خود دارند.

وی اذعان داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته، ملت ایران پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و دشمنان را در اوج ناباوری قرار خواهند داد.

امام جمعه شهر الوند در ادامه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی بیان داشت: انسان‌های با تقوا از خداوند، پیامبر و امام خویش اطاعت کرده و دعوت حق را می‌پذیرند و با شجاعت مقابل ظلم و فساد می‌ایستند.

عادل‌پور عنوان کرد: دین و اعتقاد ما حکم می‌کند از تمام ضد ارزش‌ها و ظلم و طاغوت دوری کرده و با ظالمان و طاغوتیان مبارزه کنیم.

وی اضافه کرد: به فرموده حضرت علی‌(ع)، هر کس با خلق خدا دشمنی کند، ضرر و زیان عظیمی نصیبش خواهد شد و به فرموده امام صادق‌(ع)، ظالمان از کار خویش پشیمان خواهند شد.

حجت ‌الاسلام علی عادل‌پور در پایان خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های عظیمی در عرصه نیروی هوایی به برکت انقلاب و نظام اسلامی به وجود آمده است.

انتهای پیام/77007/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول