اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

مسئولان با اقدامات خود دشمنان را شاد نکنند/ سخنان رهبری فصل‌الخطاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه مسئولان با اقدامات خود دشمنان را شاد نکنند، گفت: سخنان رهبری فصل‌الخطاب و قانون کشور است و همه باید با تبعیت از رهبری برای وحدت و همدلی تلاش کنیم.

مسئولان با اقدامات خود دشمنان را شاد نکنند/ سخنان رهبری فصل‌الخطاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ابهر به مناسبت  یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرده و اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین مناسبت‌های پیش رو در هفته آتی، یوم‌الله 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگونی نظام شاهنشاهی در کشور است.

وی افزود: امسال در حالی به این روز الهی نزدیک می‌شویم که کشور در شرایط خاص قرار گرفته است و در شرایط کنونی، یکی از ضروریات اصلی امروز نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت در همه ابعاد آن است.

امام جمعه ابهر تاکید کرد: لزوم وحدت در شرایط کنونی بارها و بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و همه باید در سایه وحدت و همدلی برای خدمت به کشور تلاش کنیم.

وی در ادامه سخنان خود حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: حضور پر شور مردم در صحنه بیشترین کارایی را در رابطه با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب دارد.

حجت‌الاسلام رحیمی تصریح کرد: شکست فتنه 88، نزدیک بودن به زمان انتخابات، تحولات بین‌المللی و به ویژه بیداری اسلامی و تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان اهمیت حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را مضاعف و دوچندان کرده است.

وی تاکید کرد: مردم با حضور گسترده خود به دشمنان خارجی و غافلان داخلی، پیام وحدت و انسجام و حفظ آرمان‌های انقلاب را نشان داده و با همین حرکت نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقشه بر آب خواهند کرد.

خطیب جمعه ابهر در ادامه به هوشیاری و بصیرت مردم اشاره کرده و خاطرنشان کرد: مردم در طول 34 سال گذشته صدها بار بصیرت و هوشیاری خود را نشان داده و به همه ثابت کرده‌اند که با همبستگی و اتحاد خود که یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ و پایداری انقلاب اسلامی است، دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با این همبستگی و اتحاد به مسئولین نیز درس داده‌اند که اتحاد و وحدت خود را حفظ کرده و به این کشور خدمت کنند، افزود: مسئولان مواظب باشند که کاری نکنند که دشمنان از بداخلاقی‌های آنها خوشحال شوند، همان طور که روز یکشنبه گذشته دشمنان خارجی و مزدورانشان در داخل خوشحال شدند.

 

 
 رحیمی با تاکید بر اینکه همه باید گوش به فرمان رهبری عظیم‌الشان باشیم، اظهار داشت: خیر دنیا و آخرت ما تبعیت محض از رهبری است و ما در این 34 سال بارها دیده‌ایم هر جا سخن و فرمان و نصیحت امام و رهبری را گوش کرده‌ایم پیروز شده‌ایم، اما در جایی که مسامحه کرده‌ایم با شکست روبه‌رو شده‌ایم.

وی در پایان به سخنان گهربار رهبر عظیم‌الشان در جمع فرماندهان و دیگر پرسنل نیروی هوایی ارتش اشاره و تصریح کرد: همه این سخنان فصل‌الخطاب و قانون کشور ایران است و همه مردم و مسئولان باید راه و فکر و مسیر خود را هماهنگ با این سخنان کرده تا در صراط مستقیم با فکری سالم مسیر پر پیچ و خم را بپیماییم و به مقصد برسیم.

انتهای پیام/2308/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول