اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

مسئولان با پیروی از فرمایشات رهبری در بین مردم محبوب می‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: عامل اصلی پیوند ملت با نظام جمهوری اسلامی، رهبری است و مسئولان با پیروی از فرمایشات ایشان در بین مردم محبوب می‌شوند.

مسئولان با پیروی از فرمایشات رهبری در بین مردم محبوب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به خاطر برخورداری از نعمت رهبری و پشتوانه مردمی، از نظر پیروزی با سایر انقلاب‌های جهان متفاوت است.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: در پیروزی انقلاب‌های کشورهای دیگر پشتوانه خارجی و یا تشکیلات نظامی و سیاسی دخیل است اما انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و شرکت گسترده مردم در راهپیمایی‌ها و مبارزات با رژیم پهلوی به پیروزی رسید.

علم‌الهدی تاکید کرد: سایر انقلاب‌ها نشان داده‌اند که بعد از گذشت چند سال‌ آرمان‌ها و ارزش‌های آنها فراموش و یا فرسوده شده اما فقط انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 34 سال و به عرصه آمدن نسل سوم همچنان بر اصول خود محکم و پایدار ایستاده است.

وی تصریح کرد: انقلاب ایران با رهبری امام خمینی (ره) که از نظر شجاعت، اخلاص، تقوا و مسائل دنیوی فرد بی‌نظیری بودند و بعد از ارتحال ایشان خیلی از سیاستمداران تصور می‌کردند انقلاب به پایان می‌رسد اما رهبری بعد از ایشان نیز با شجاعت و تدبیر توانسته است در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در طول 23 سال رهبری خود بسیار خردمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران را به رغم انواع ترفندهای دشمنان، هدایت کردند و در این مدت هر شخصی که در داخل و یا خارج کشور در مقابله با ایشان قرار گرفت، جزو منفورترین انسان‌ها در جهان محسوب شد.

وی گفت: عامل اصلی پیوند ملت با نظام جمهوری اسلامی، رهبری است و مسئولان با پیروی از فرمایشات ایشان در بین مردم محبوب می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دعوت به وحدت بین مسئولان سه قوه و پرهیز از تفرقه در جامعه اظهار کرد: مسئولان اختلاف‌های خود را به میان مردم نکشانند تا این اختلافات به خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام تبدیل شود.

وی تصریح کرد: مسئولان بپرهیزند از اینکه هدف و نشانه شعار مردم "مرگ بر ضد ولایت فقیه" شده و با این شعار به سراغ آنها بروند.

علم الهدی افزود: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان می‌دهند که تمام این رفتارهای مسئولان مانند دعوای کودکان بر سر اسباب‌بازی است و بنیان عظیم و توان پدر خانواده با این نوع دعوا از هم نمی‌پاشد.

انتهای پیام/70022/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول