اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

خدمت‌رسانی به مردم مستلزم ایجاد امنیت شغلی برای مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: خدمت رسانی به مردم مستلزم ایجاد امنیت شغلی برای مسئولان است و ایجاد شایعه از سوی برخی مطبوعات محلی پیرامون برکناری مسئولان لطمات زیادی را به دنبال دارد.

خدمت‌رسانی به مردم مستلزم ایجاد امنیت شغلی برای مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که در دنیای امروز از جایگاه فاخری برخوردار است، بحث لزوم توجه به مقوله تبلیغ است که بدون شک برای دست‌یابی به اهداف زیربنایی در این حوزه باید سیاست‌گذاری‌های مناسبی از سوی متولیان امر اتخاذ شود.

وی ادامه داد: به طور مثال انحراف‌های فرزند نوح را باید به عنوان یکی از بارزترین مصادیق ناکارآمدی بحث تبلیغ بر روی افراد ذکر کنیم و باید به این موضوع اذعان کنیم که تبعیت از ولایت فقیه یک امر شعاری نیست، بلکه باید در میدان عمل نیز به این اصل مهم توجه لازم را داشته باشیم.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه اصحاب قلم در دنیای امروز از جایگاه و مرتبه والایی برخوردار هستند، بیان داشت: افرادی که به هر شکل ممکن در حوزه قلم فعالیت می‌کنند، باید با درایت و هوشیاری از نگاشتن مطالب ناصحیح و احساسی که زمینه ضرر و زیان عمومی را در بر دارد، دوری کنند.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: بسیاری از افراد در دوران قبل از انقلاب اسلامی فعالیت‌هایی در راستای تحقق این پیروزی بزرگ داشتند، اما پس از انقلاب تاب مقاومت در برابر سختی‌ها را نداشتند و از صحنه انقلاب خارج شدند و بدون شک در روز 22 بهمن بار دیگر مردم ایران ایستادگی خود برای پایداری ارزش‌های نظام و انقلاب را در برابر دیدگان جهانیان به منصه ظهور می‌رسانند.

یعقوبی در ادامه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ تجلیل از مقام انسان‌های بزرگ و تلاش گر در صحنه‌های مختلف جامعه گفت: در هفته گذشته نخستین همایش تجلیل از مقام خادمان ستاد نماز جمعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرضا به شکل شایسته‌ای برگزار شد و ما همواره موظف به قدردانی از زحمات انسان‌های پاک وبی آلایش در تمامی عرصه‌های جامعه هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌‌های خود با تشریح اهمیت زنده نگه‌داشتن اخلاق و منش دوران نخست پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تداوم روحیه‌های اوایل انقلاب اسلامی در حوزه گفتار، رفتار، کردار و توکل به خداوند در تمامی زمینه‌ها باید سرمشق تمامی اقشار و آحاد جامعه قرار بگیرد و اینکه به طور مثال برخی افراد حاضر به مشاهده چهره یکدیگر نیستند، از مصادیق فاصله گرفتن از روحیه دوران نخست انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در شهرضا با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در راستای ایجاد روحیه امید و طراوت در جامعه فعالیت کنند، تصریح کرد: در حال حاضر برخی مطبوعات محلی در شهرستان شهرضا با ترویج شایعه پیرامون مسئولان زمینه تشویش افکار مردم را فراهم کرده‌اند و این در حالی است که خدمت‌رسانی شایسته به مردم مستلزم ایجاد امنیت شغلی برای مسئولان است.

انتهای پیام/2301/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول