اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پیشنهاد اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد

مسئولان حاجی‌آبادی میز خود را به دانش‌آموزان دادند

خبرگزاری فارس: دانش‌‌آموزان حاجی‌آبادی در طرحی نمادین برای ساعاتی به جای مدیران ادارات این شهرستان امور را به دست گرفتند.

مسئولان حاجی‌آبادی میز خود را به دانش‌آموزان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، در راستای واگذاری مسئولیت ادارات به رؤسای شورای دانش‌آموزی مدارس، به صورت نمادین 40 نفر از رؤسای شورای دانش‌‌آموزی مدارس به جای رؤسای ادارات انجام وظیفه کردند.

در این طرح که به پیشنهاد اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد و به همت و پیگیری‌های مستمر فرمانداری و همکاری رؤسای ادارات شهرستان انجام شد، دانش‌آموزان یک روز قبل با شرکت در جلسه رؤسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن آشنایی با رؤسای ادارات با شرح وظایف و نحوه فعالیت‌های آنان نیز آشنا شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش حاجی‌آباد هدف از انجام این طرح را ایجاد انگیزه و تقویت روحیه خودباوری در دانش‌آموزان عنوان کرد.

مهدی سالاری اجرای این طرح را حرکتی در راستای تحقق سند تحول بنیادین دانست و اظهار داشت: این طرح برای نخستین‌بار در سطح شهرستان اجرا شده است.

فرماندار حاجی‌آباد نیز به عنوان مجری این طرح گفت: فراهم آوردن زمینه اشتغال دانش‌آموزان به صورت نمادین در مشاغل مختلف اداری ضمن آشنایی با نحوه فعالیت ادارات، می‌تواند در قانونمند شدن دانش‌آموزان نیز مؤثر باشد.

بهرام پوراشرف خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همکاری و همراهی رؤسای ادارات را می‌طلبید که به لطف خدا و تعامل بسیار خوب ادارات حاجی‌آباد با آموزش و پرورش، موجب شد این طرح به خوبی اجرا شود.

انتهای پیام/88002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول