اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش فجر انقلاب اسلامی-41

سردار فضلی: برخی مسئولان در فتنه 88 تجدید شدند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به حوداث فتنه 88 در کشور و ضرورت حضور مردم در صحنه‌هایی نظیر راهپیمایی 22 بهمن گفت: در این فتنه بعضی از مسئولان تجدید و بعضی دیگر مردود شدند.

سردار فضلی: برخی مسئولان در فتنه 88 تجدید شدند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بیرجند محل برگزاری "رزمایش فجر انقلاب اسلامی"، سردار علی فضلی در حاشیه رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت‌المقدس در منطقه عمومی مرک بیرجند با اشاره به تشکیل گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس اظهار کرد: مردم و ملت ایران تاکنون با یک روحیه و عشق بسیجی هوشمندانه از انقلاب اسلامی پاسداری کرده و هر جا تهدیدی علیه نظام بود پیشتاز بودند.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد گردان‌های رزمی بسیج در سال 91 بخشی از بسیجیان در قالب گردان‌های واکنش سریع الی‌بیت‌المقدس ساماندهی شدند.

*رزمایش گردان‌های واکنش سریع «الی‌بیت‌المقدس» در 26 استان برگزار شد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تاکنون رزمایش گردان‌های واکنش سریع «الی بیت‌المقدس» در 25 استان کشور برگزار شده و امروز خراسان ‌نوبی بیست و ششمین استانی بود که رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت‌المقدس را در سطح استان برگزار کرد.

 

فضلی ادامه داد: این گردان‌ها در یک اردوی رزمی 48 ساعته در قالب 27 تا 30 گردان شامل گردان‌های بیت المقدس،

امام حسین(ع)، عاشورا، امام علی(ع) و الزهرا در سطح استان خراسان‌جنوبی این رزمایش را انجام دادند.

وی اصلی‌ترین هدف این رزمایش را ایجاد آمادگی، انسجام و ساماندهی گردان‌های واکنش سریع الی بیت‌المقدس برای انجام ماموریت‌های همه جانبه در عرصه دفاع و تقویت گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع) و سایر گردان‌ها دانست و گفت: با توجه به تهدیدات نرم دشمنان ماموریت‌هایی نیز در این زمینه برای آمادگی هرچه بیشتر این گردان‌ها پیش‌بینی شده است.

رزمایش‌های بسیج بر اساس نیاز هر استان است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه خراسان‌جنوبی برای تشکیل و ایجاد گردان‌های واکنش سریع الی بیت‌المقدس از سایر استان‌ها اشتیاق بیشتری داشته است، تصریح کرد: در خراسان‌جنوبی بر اساس محورهای احصا شده تهدید، سه مرحله تاکتیکی شامل عملیات تاخیری در مقابل دشمن فرضی، عملیات دفاع و متوقف کردن و عقب راندن دشمن و پیشگیری از نفوذ دشمن در شهرها انجام گرفت.

 

فضلی اصلی‌ترین محور رزمایش گردان‌های واکنش سریع را برآورد احصاء تهدید در جغرافیای هر استان عنوان کرد و ادامه داد: در هر استانی بر اساس اولویت‌های خاص آن استان مانند دفاع و جنگ نرم این رزمایش‌ها انجام می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس محورهای احصا شده تهدید در آن استان رزمایش را تعیین و طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار، عظمت و عزت ملی است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مردم و ملت ایران تاکنون با یک روحیه و عشق بسیجی هوشمندانه از انقلاب اسلامی پاسداری کرده و هر جا تهدیدی علیه نظام بود پیشتاز بودند.

 

فضلی راهپیمایی 22 بهمن امسال را یک نمایش اقتدار، عظمت و عزت ملی ملت ایران دانست و افزود: مردم و ملت ایران با عشق، احساس و تکلیف در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

وی گفت: هر میزان تهدیدات دشمنان بیشتر شود حضور مردم در راهپیمایی همانند سال‌های گذشته باشکوه و گسترده‌تر خواهد بود و امیدهای آنان نقش بر آب خواهد شد.

بصیرت مردم ما بالاست

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: هر سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد راهپیمایی‌های 22 بهمن باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود، در اوج فتنه در سال 88 بعد از آن بصیرتی که مردم در 9 دی به نمایش گذاشتند 22 بهمن در بالاترین اوج حضور مردم و امن‌ترین و آرام‌ترین راهپیمایی برگزار شد.

فضلی با اشاره به حوداث فتنه 88 در کشور یادآور شد: در این فتنه بعضی از مسئولان تجدید و بعض دیگر مردود شدند.

انتهای پیام/2248/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول