اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی:

برخی مسئولان در دام تفرقه‌افکنانه دشمن گرفتار شدند

خبرگزاری فارس: جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی با اشاره به آرمانخواهی امام راحل گفت: برخی از مسئولان در دام تفرقه‌افکنانه دشمن گرفتار شدند.

برخی مسئولان در دام تفرقه‌افکنانه دشمن گرفتار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رمضان صالح‌نژاد در جشن انقلاب دانش‌آموزان سوادکوهی با اشاره به اینکه هر انقلابی، اهدافی برای خود ترسیم کرده است، اظهار داشت: امام راحل با اهداف مشخص انقلاب اسلامی ایران را از سال 42 رهبری کرد.

جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی با بیان اینکه، ظلم‌ستیزی از مهم‌ترین اهداف امام راحل در رهبری انقلاب اسلامی بود، افزود: مبارزه با وابستگی به ابرقدرت‌های شرق و غرب و آرمانخواهی امام راحل سبب شد تا مردم با عشق و علاقه به دعوت وی لبیک گویند.

وی که دارای 29 مدال رنگارنگ مسابقات جهانی تیراندازی جانبازان است، خاطر نشان کرد: هر فرد یا گروهی که دارای آرمان و اهداف دینی باشند مورد غضب ابرقدرت‌ها هستند و دلیل آن هم این است که مانع استعمار کشورها می‌شوند.

دارنده تندیس ورزشکار اخلاق‌مدار سال 89، و قهرمان قهرمانان ورزشی مازندران به قدرت توکل در افراد اشاره و خاطر نشان کرد: توکل بر خدا نعمت‌هایی را به انسان می‌دهد که باور کردنی نیست.

وی که تندیس برترین ورزشکار مازندران در سال 89 و 90 را در اختیار دارد به هدف دشمن برای تفرقه‌افکنی میان ملت ایران اشاره کرد و با تاکید بر اینکه گرفتار شدن در دام‌های تفرقه‌افکنانه دشمن از جنگ مسلحانه هم خطرناک‌تر است، یادآور شد: برخی از مسئولان در دام تفرقه‌افکنانه دشمن گرفتار شدند و دستاورهای انقلاب اسلامی را با خطر روبرو می‌کنند.

صالح‌نژاد با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و تلاش ایثارگران هستیم، یادآور شد: یکی از آفت‌های دستیابی به هدف، توجیه‌گری و بهانه‌گیری است و ما باید با تلاش و مسئولیت‌پذیری حافظ خون شهیدان باشیم.

انتهای پیام/86015/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول